Dumt spørgsmål..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. april 2010

Lotus86

Men, sad lige og tænkte, ved ikke lige hvorfor jeg kom ind på det, men kan man egentlig have menstraution i starten af sin graviditet???

Sys bare jeg har hørt om det, og så blev jeg lige lidt nysgerrig, og nej, det er ikke fordi jeg selv tror jeg er gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

ivfmarie

Nej. Ikke en rigtig menstruation. Der kan være blødninger, men en reel menstruering, hvor slimhinden i livmoden afstødes, kan ikke forekomme - ikke uden en samtidig abort.

Anmeld

9. april 2010

Cris

Jeg fik min sidste mens, da jeg allerede var gravid. Da jeg skulle til scanning var jeg allerede over 10 ugers gravid! Jeg kunne slet ikke forstå, for jeg troede, at jeg skulle være 5 eller 6 uger... Og jeg kender også en, som fik mens i 6 måneder. Hun kunne slet ikke forstå, hvorfor hun tog på så meget   Og så begyndte hun at kunne mærke babien og mens blev væk... Så fik hun en tur med scanning og ja, da var en baby!

Anmeld

9. april 2010

Lotus86

Så det kan man altså godt... Det er da egentlig ret vildt, og pænt vildledende

Men tak for svar, fik stillet min nysgerrighed

Anmeld

9. april 2010

oo

jeg tror ikke konklusionen er "det kan man godt" men nærmere "nej, man har ikke menstruation, men man kan have menstruationslignende blødninger".

en menstruation er som IVFmarie forklarer noget der IKKE kan forekomme uden en samtidig abort, men en blødning som minder om menstruation kan sagtens forekomme af flere omgange.

Anmeld

10. april 2010

Mutti2

Jo, det mener jeg godt at man kan.

Der kan forekomme små blødninger efter du er blevet gravid!!

Nogle kvinder kan også få ægløsninger og blive gravide selv om de allerede er gravide i forvejen!! Det er set før at en kvinde har født to velskabte babyer med få mdr imellem!!

Derfor vil jeg mene at man også godt kan have mens. Men jeg er ikke uddannet læge!!

Knus

Anmeld

10. april 2010

Lotus86

Nå, men det er i hvert faldt strengt alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.