forstår det ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. april 2010

Klitgaard

Jeg har skrevet en del gange herinde nu at jeg virkelig ikke kan forstå Oskar er blevet så stor, men jeg kan da virkelig overhovedet ikke forstå min store tøs er 101/2 år gammel og skal i 5 klasse efter sommerferien. Det er da så vildt at have så gammel et barn

Ida er en rigtig byhøne i dag har hun været til fødselsdag og derefter med en veninde hjem og sove ,hun er så tit i "byen" Synes nu også allerede der er lidt teenager over hende jeg skal virkelig tit tælle til ti for ikke at flippe total ud på hende men samtidig er hun ikke for stor til at lege med sine søskende så det er rart .

tilsidst lige et billede af min store tøs

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

anna-jonas

Hvor bliver årene af??? Kan heller ikke forstå at min store Jonas skal konfirmeres om 3 uger..................

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. april 2010

lion

Ja det er utroligt så hurtig tiden flyver når man har børn

Anmeld

10. april 2010

Karo

Klitgaard skriver:

Jeg har skrevet en del gange herinde nu at jeg virkelig ikke kan forstå Oskar er blevet så stor, men jeg kan da virkelig overhovedet ikke forstå min store tøs er 101/2 år gammel og skal i 5 klasse efter sommerferien. Det er da så vildt at have så gammel et barn

Ida er en rigtig byhøne i dag har hun været til fødselsdag og derefter med en veninde hjem og sove ,hun er så tit i "byen" Synes nu også allerede der er lidt teenager over hende jeg skal virkelig tit tælle til ti for ikke at flippe total ud på hende men samtidig er hun ikke for stor til at lege med sine søskende så det er rart .

tilsidst lige et billede af min store tøs

Ja, man skal nyde dem mens de er små, for de vokser sig hurtige store

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.