Den klarer jeg mor :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. april 2010

Karo

Fra den dag Marcus kom hjem og så Ida for første gang, har vi hver gang hun er blevet ammet, fortalt ham at nu får Ida mad. De sidste par dage har han været meget intereseret i hvad der sker når hun bliver ammet. Han sidder ved siden af mig og kigger og pejer og siger mad.

Igår aftes da Ida så skal ammes, siger jeg til Marcus at nu skal Ida have mad. Marcus løber over og henter min ammepude, hopper op i sofaen og ligger den hen over sine ben. Da jeg nærmer mig med Ida, klapper han på puden og hiver op i sin nattrøje og pejer på sine brystvorter og siger Ida mad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

Bondepigen

Karo skriver:

Fra den dag Marcus kom hjem og så Ida for første gang, har vi hver gang hun er blevet ammet, fortalt ham at nu får Ida mad. De sidste par dage har han været meget intereseret i hvad der sker når hun bliver ammet. Han sidder ved siden af mig og kigger og pejer og siger mad.

Igår aftes da Ida så skal ammes, siger jeg til Marcus at nu skal Ida have mad. Marcus løber over og henter min ammepude, hopper op i sofaen og ligger den hen over sine ben. Da jeg nærmer mig med Ida, klapper han på puden og hiver op i sin nattrøje og pejer på sine brystvorter og siger Ida mad

Hahaha, det er da for sjovt!!!

Hvor er han sød.... og ikke mindst HJÆLPSOM!!

Anmeld

9. april 2010

NaFe

Åhhh smelte smelte smelte......vor er han dog bare en rigtig go storebror... hihi... 

Anmeld

9. april 2010

LIZO

hvor sødt

Anmeld

9. april 2010

grinbidderen

nej hvor er det bare kært han er da en rigtig god storebror for lille ida.. hva sagde du så da han jo ikke kan give hende bryst.. den dejlige dreng..

Anmeld

9. april 2010

anna-jonas

Smelter da lige ned af stolen................

Anmeld

9. april 2010

Ida.

Nårh hvor skønt!!  Det er da lige før drengen skal have en dukke - Annika synkron-ammede sin dukke, når jeg ammede Lina hun puslede, badede, lullede og puttede også samtidig med, at jeg gjorde det samme med Lina....

Anmeld

10. april 2010

lion

Hvor er han da bare sød og skøn. Sikke som han vil hjælpe

Anmeld

10. april 2010

Barbamama

Ha ha ha hvor godt!!!! Nårh han er godt nok sød at han sådan vil hjælpe!!!! Dejlige unge!!!!!

Anmeld

10. april 2010

Dictes mor

Ej det er da for sødt... Og betænktsomt, for man kunne virkelig godt bruge lidt hjælp til det amning engang imellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.