Cbs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. april 2010

katti24

Hej jeg vil høre om der er nogen der har gået på CBS, da jeg overvejer at tage en HA (kommunikation) uddannelse og vil gerne høre lidt mere om den eller skolen fra nogen der kender til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

Ranarupta

katti24 skriver:

Hej jeg vil høre om der er nogen der har gået på CBS, da jeg overvejer at tage en HA (kommunikation) uddannelse og vil gerne høre lidt mere om den eller skolen fra nogen der kender til det

Hej, 

Min kæreste læser HD (et fritidsstudie), hvor det er andre undervisere. Men Nicolai er glad for det og synes, at det er et godt sted med kompetente undervisere.
Dog beder han mig indskyde, at toiletterne er klamme  

Vh, Karina

Anmeld

9. april 2010

Sofiedk

Jeg gik to år på BA Spansk og engelsk på CBS og synes det var virkelig gode undervisere, men må indrømme at eleverne på BA var meget unge og gik MEGET op i druk og fester i forhold til skole, så jeg var lettere irriteret, men sådan er det vel ofte med videregående de første år går jeg ud fra

Anmeld

9. april 2010

katti24

hehe klamme toiletter tror jeg er normalt på de fleste skoler

er ikke så glad for hvis det er meget unge mennesker og bare druk, det stadie er jeg kommer over, men de 2 uddannelser jeg overvejer tror jeg har lidt samme aldersgennemsnit så det må man jo bare tage med

Vil os meget gerne høre fra nogen der evt har taget en HA

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.