så fik vi os da lige et chok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

959 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. april 2010

NinaNymannMadsen

ja det må jeg nok lige sige vi fik da, skulle skifte min datter da hun havde lavet i bleen, og lige i det jeg åbner den får jeg et kæmpe shok der var blod med, så det fik jeg jo sagt til kæresten.

fandt heldigvis ud af at det bare var nogen rifter da hun var blevet hudløs, ikke godt da så jeg måtte jo lige smørre noget crem på..

var ellers lige ved at ringe til vagtlægen der da

ville bare lige dele det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

TbCp

Astasmor skriver:

ja det må jeg nok lige sige vi fik da, skulle skifte min datter da hun havde lavet i bleen, og lige i det jeg åbner den får jeg et kæmpe shok der var blod med, så det fik jeg jo sagt til kæresten.

fandt heldigvis ud af at det bare var nogen rifter da hun var blevet hudløs, ikke godt da så jeg måtte jo lige smørre noget crem på..

var ellers lige ved at ringe til vagtlægen der da

ville bare lige dele det..

Puha, det var da også ubehageligt... men godt det ikke var andet end lidt rifter!

Anmeld

9. april 2010

NinaNymannMadsen

TbCp skriver:

Puha, det var da også ubehageligt... men godt det ikke var andet end lidt rifter!

meget ubehageligt.. og er rigtig glad for det bare var rifter... for de går væk igen. og nu skal vi jo bare holde øje med der ikke går betændelse i rifterne i stedet

Anmeld

9. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Prøv at bade hende i lunkent vand, også massér calendula olie ind i enden på hende og lade hende ligge i fri luft i nogen timer og masser calendula olie ind i enden igen... Det hjalp på Idun, da hun var meget rød.

Vi brugte WELEDA Calendula numsecreme til Idun, da vi fandt det - Det er VIDUNDERMIDLET mod røde numser...

Calendula er latin for morgenfrue og morgenfrue, er jo det der heler ALT

Anmeld

9. april 2010

NinaNymannMadsen

Zafir skriver:

Prøv at bade hende i lunkent vand, også massér calendula olie ind i enden på hende og lade hende ligge i fri luft i nogen timer og masser calendula olie ind i enden igen... Det hjalp på Idun, da hun var meget rød.

Vi brugte WELEDA Calendula numsecreme til Idun, da vi fandt det - Det er VIDUNDERMIDLET mod røde numser...

Calendula er latin for morgenfrue og morgenfrue, er jo det der heler ALT

kunne jeg godt prøve... har også noget super crem mod rød numse det er noget pentanohl (staves) crem smøre det på om aftenne  og vupti ingen rød numse dagen efter...

Anmeld

9. april 2010

Mira0911

Fik også et enormt chok, da min havde det...

Anmeld

10. april 2010

NinaNymannMadsen

MoarJ skriver:

Fik også et enormt chok, da min havde det...

det forstår man godt.

Anmeld

10. april 2010

RGN

Profilbillede for RGN

Kogte klude er vidundermidlet.

Jeg plejer at klippe nogle stykker af en stofble. Koge dem sammen med en let kamilleopløsning, og så ligge to stykker i bleen når de er afkølet. Dét virker super godt.

Anmeld

10. april 2010

Anja

Astasmor skriver:

kunne jeg godt prøve... har også noget super crem mod rød numse det er noget pentanohl (staves) crem smøre det på om aftenne  og vupti ingen rød numse dagen efter...

Det er også en super creme til røde numser, men den er desværre smækfyldt med parabener så den røg i skraldespanden her, da jeg opdagede det ....

Anmeld

10. april 2010

NinaNymannMadsen

Anja skriver:

Det er også en super creme til røde numser, men den er desværre smækfyldt med parabener så den røg i skraldespanden her, da jeg opdagede det ....

når okay. det vidste jeg så ikke... regnede da med at matas havde styr på hvad de gav med i deres babypakke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.