babysvømning i Silkeborg omegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.230 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Håber der er nogen herinde som kan hjælpe mig.

Vi vil gerne starte til babysvømning med Laura (hun bliver 8 uger i næste uge!!!!! )

Nu skal vi finde ud af hvor vi gerne vil starte henne.

Jeg gik til gravidsvømning i Hammel og ved derfor at de har babysvømning mandag morgen kl.8.45 (ikke optimalt hvis Daniel gerne vil med). Så tjekkede jeg Ans og de har babysvømning fredag aften - BONUS!!! Skrev en mail til dem for at høre om vi kan starte fredag i næste uge. Fik svar tilbage at de slutter fredag i næste uge og først starter nyt hold til efteråret

Kender I nogen steder i området hvor vi kan gå med hende eftermiddag/aften eller weekend (med instruktør)?

Da vi jo har bil kan vi godt bevæge os et stykke væk hjemmefra, men vi vil naturligvis ikke køre halvvejs gennem landet for det

Håber nogen kan hjælpe.

Knus Caroline, Daniel og Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

Moderator

sender den lige op!

Anmeld

9. april 2010

Mira0911

Søgte noget.. Men kunne ikke rigtigt finde noget...

Mener der er i Them... Er der slet ikke noget i Hammel?

Hmm, ved ikke om der er noget ved Vesterbadet, kan ikke huske om det hedder det...

Anmeld

9. april 2010

Moderator

MoarJ skriver:

Søgte noget.. Men kunne ikke rigtigt finde noget...

Mener der er i Them... Er der slet ikke noget i Hammel?

Hmm, ved ikke om der er noget ved Vesterbadet, kan ikke huske om det hedder det...

jo, men tror kun de har om morgenen og så kan Daniel ikke være med

Kan prøve at undersøge om Them har noget! Det er nemlig ikke til at google, så jeg skal kigge på hver enkelt svømmehals hjemmeside, og det er ikke altid helt ligetil

Går I til svømning med smuksen?

Anmeld

9. april 2010

Mira0911

Caroline86 skriver:

Kan prøve at undersøge om Them har noget! Det er nemlig ikke til at google, så jeg skal kigge på hver enkelt svømmehals hjemmeside, og det er ikke altid helt ligetil

Da jeg søgte på google, kom kommunes hjemmeside frem, og det hjalp slet ikke ret meget...

Nej vi har ikke fået hende afsted.. Det er Allan der kommer til at gå til det...

Jeg kommer ikke i vandet, det er en længere historie, og det er ikke fordi jeg har været gravid...

Anmeld

9. april 2010

MetteT

Caroline86 skriver:

Hej Caroline..

Vi går i Them.. Det er super godt..  Det er mandag aften, hvor der er flere hold, vi går selv fra 17.30-18...

Men kan ikke lige huske hvornår sæsonen slutter..

Jeg tjekker lige.. Knus Mette

Anmeld

9. april 2010

MetteT

Den slutter den 19. April.. Men så er der noget sommer baby svømning i 5 uger, der starter den 26. april..

Anmeld

9. april 2010

Moderator

MetteT skriver:

Den slutter den 19. April.. Men så er der noget sommer baby svømning i 5 uger, der starter den 26. april..

Tak Mette.

Jeg må lige forhøre mig de forskellige steder. Synes det er så ærgeligt hvis vi ikke kan starte med hende før til efteråret! Men om ikke andet kan vi vel så starte til sommer babysvømning med hende, indtil dag

Knus

Anmeld

9. april 2010

MetteT

Caroline86 skriver:

Tak Mette.

Jeg må lige forhøre mig de forskellige steder. Synes det er så ærgeligt hvis vi ikke kan starte med hende før til efteråret! Men om ikke andet kan vi vel så starte til sommer babysvømning med hende, indtil dag

Knus

Jeg tror de fleste stopper nu her..  Så syns det er rigtig fedt at Them lige starter op med et sommer hold.. Regner stærkt med at vi selv ska fortsætte...

Ku være hyggeligt hvis vi sku gå sammen..

Men hvis i ikke kommer afsted før til efteråret, vil jeg bare sige at vi startede også sent med Kathrine, tror hun var 8 mdr og det var nu også rigtig godt alligevel..

Anmeld

9. april 2010

Moderator

MetteT skriver:

Jeg tror de fleste stopper nu her..  Så syns det er rigtig fedt at Them lige starter op med et sommer hold.. Regner stærkt med at vi selv ska fortsætte...

Ku være hyggeligt hvis vi sku gå sammen..

Men hvis i ikke kommer afsted før til efteråret, vil jeg bare sige at vi startede også sent med Kathrine, tror hun var 8 mdr og det var nu også rigtig godt alligevel..

synes ikke jeg kan finde det inde på deres hjemmeside!?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.