Hjælp! "synker" alle maver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.044 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. april 2010

Mette.

Hej piger..

Jeg er efterhånden ved at blive lidt utålmodig. Jeg er 39 uger henne og min mave har stadig ikke skyggen af at "falde" længere ned.. Er der nogen som ved om den altid gør det eller den godt må sidde hvor den hele tiden har gjort?

Jeg føler heller ikke hun har rykket sig længere ned inde i maven.. Hun ligger med rumpen præcis på samme måde som for 4 uger siden og stadig lige så højt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

Mig med maven

Hej Mette.

Min gjorde det heller ikke, og jeg fødte i uge 38 en smuk velskabt pige. Det kan også være at vores mavser har gjort det, men fordi v betragter den hver dag, kan det være at vi ikke kan se det.

Har du evt nogle billder du kan sammenligne med?

Held og lykke med det hele...

Anmeld

9. april 2010

Mette.

Mig med maven skriver:

Hej Mette.

Min gjorde det heller ikke, og jeg fødte i uge 38 en smuk velskabt pige. Det kan også være at vores mavser har gjort det, men fordi v betragter den hver dag, kan det være at vi ikke kan se det.

Har du evt nogle billder du kan sammenligne med?

Held og lykke med det hele...

Okay, jeg må nok væbne mig med tålmodighed og satse på hun kommer ud alligevel  ..

Jeg har billeder fra de sidste maange uger, men maven sidder hvor den har gjort hele tiden, så jeg satser på min er en af de maver som ikke har lyst til at synke ret meget hvertfald.. Men tak for det - så er der stadig håb for hun kommer ud inden længe.

Anmeld

9. april 2010

LinLin

Kan huske min tante sagde til mig (en mandag) min mave da overhovedet ikke var faldet ned endnu - så der kom nok til at gå et par uger... Jeg fødte den følgende lørdag!! (37+6)

Anmeld

9. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså - det betyder jo bare at du snart skal føde jo

TILLYKKE...

Anmeld

9. april 2010

Halbschön

Mette. skriver:

Hej piger..

Jeg er efterhånden ved at blive lidt utålmodig. Jeg er 39 uger henne og min mave har stadig ikke skyggen af at "falde" længere ned.. Er der nogen som ved om den altid gør det eller den godt må sidde hvor den hele tiden har gjort?

Jeg føler heller ikke hun har rykket sig længere ned inde i maven.. Hun ligger med rumpen præcis på samme måde som for 4 uger siden og stadig lige så højt..

Hejsa..

Min mave sank aldrig Og jeg fødte 42+1.. Jeg var KÆMPE stor og fødte en stor basse på 4570g Så håber på du føder snart

Anmeld

9. april 2010

Mette.

Mor til David skriver:

Kan huske min tante sagde til mig (en mandag) min mave da overhovedet ikke var faldet ned endnu - så der kom nok til at gå et par uger... Jeg fødte den følgende lørdag!! (37+6)

hvor er det godt at høre Jeg krydser fingre for jeg er ligeså heldig som dig og har hende i armene i stedet for i maven indenfor den næste uge så!

Anmeld

9. april 2010

Mette.

Zafir skriver:

Altså - det betyder jo bare at du snart skal føde jo

TILLYKKE...

hvor er det godt i alle kan berolige mig med at hun nok skal komme ud om lidt alligevel Tak for det - jeg hopper rundt i håb om hun så kommer ud.. (Selvom det nok er lidt naivt og ser ret sjovt ud ).

Anmeld

9. april 2010

Mette.

Renée88 skriver:

Hejsa..

Min mave sank aldrig Og jeg fødte 42+1.. Jeg var KÆMPE stor og fødte en stor basse på 4570g Så håber på du føder snart

Jeg kan jo regne ud så at den ikke behøver synke overhovedet Min mave er heldigvis ikke så stor og hende der er derinde er heller ikke ret stor.. Jeg håber jeg får lov at få hende ud lidt før 42+1, men det er nok bedst at være forberedt på det kan ske..

Anmeld

9. april 2010

Dansker i England

Min mave sank overhovedet ikke, og jeg fødte i 40+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.