smerter i bækken..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.204 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. april 2010

mullesmith2

Hej alle kvinder  er nysgerrrigt for at høre om nogen af jer har haft bækkenløsning og hvordan det føltes og evt hvornår det kom i graviditeten? mvh Louise 5+4 der håber hun ikke får bækkenløsning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

mullesmith2

Slet ingen der har haft bækkenløsning?? det var da dejligt

Anmeld

9. april 2010

quity

Jo jeg havde bækkenløsning og jeg vil ik ønske det for min værste fjende. For det gør afsindig ondt.

Jeg arbejder som pædagog og en torsdag morgen hvor jeg havde siddet på en træ taburet fik jeg et lille jag i skambenet. Tænkte ik over det. Om aftenen kunne jeg da godt mærke jeg havde ondt i lænden og nedad, men havde også været i gang hele dagen. I løbet af natten gjorde det meget ondt når jeg skulle vende mig. Det værste kom dog da jeg skulle op fredag morgen. Jeg stor tudede da jeg skulle op ad sengen, så ondt gjorde det (normalt er jeg ik pyldret) Jeg måtte gå fuldstændig sammenkrøbet. Og jeg var ik i tvivl om det var bækkenløsning. Jeg blev deltidssygemeldt og måtte kun arbejde 3 timer om dagen, og det kun hvis jeg kunne. Det var ik hver dag jeg kunne det.

Jeg fik det 3 måneder før min datter kom til verden.

Hvordan det mærkes er egentlig svær at forklare, for det gør bare så ondt. Jeg havde stærke smerter samt stærke jag i understellet. Det gjorde ondt hvergang jeg skulle tage et skridt eller jeg skulle sidde.

Så jeg vil anbefale dig hvis du har den mindste mistanke, så få det tjekket, for at kunne blive aflastet hurtigs muligt.

Anmeld

9. april 2010

Celia