smerter i bækken..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.204 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. april 2010

mullesmith2

Hej alle kvinder  er nysgerrrigt for at høre om nogen af jer har haft bækkenløsning og hvordan det føltes og evt hvornår det kom i graviditeten? mvh Louise 5+4 der håber hun ikke får bækkenløsning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

mullesmith2

Slet ingen der har haft bækkenløsning?? det var da dejligt

Anmeld

9. april 2010

quity

Jo jeg havde bækkenløsning og jeg vil ik ønske det for min værste fjende. For det gør afsindig ondt.

Jeg arbejder som pædagog og en torsdag morgen hvor jeg havde siddet på en træ taburet fik jeg et lille jag i skambenet. Tænkte ik over det. Om aftenen kunne jeg da godt mærke jeg havde ondt i lænden og nedad, men havde også været i gang hele dagen. I løbet af natten gjorde det meget ondt når jeg skulle vende mig. Det værste kom dog da jeg skulle op fredag morgen. Jeg stor tudede da jeg skulle op ad sengen, så ondt gjorde det (normalt er jeg ik pyldret) Jeg måtte gå fuldstændig sammenkrøbet. Og jeg var ik i tvivl om det var bækkenløsning. Jeg blev deltidssygemeldt og måtte kun arbejde 3 timer om dagen, og det kun hvis jeg kunne. Det var ik hver dag jeg kunne det.

Jeg fik det 3 måneder før min datter kom til verden.

Hvordan det mærkes er egentlig svær at forklare, for det gør bare så ondt. Jeg havde stærke smerter samt stærke jag i understellet. Det gjorde ondt hvergang jeg skulle tage et skridt eller jeg skulle sidde.

Så jeg vil anbefale dig hvis du har den mindste mistanke, så få det tjekket, for at kunne blive aflastet hurtigs muligt.

Anmeld

9. april 2010

Celia

Jeg kan absolut nikke genkendene til både det med at vende sig i sengen, hvilket resultere i søvnmangel, og hvor ondt det gør bare at tage et skridt. Eller hvis jeg har siddet ned i 5 min. så tager det mange anstrengelser at rejse sig igen. Det er virkelig en led følelse i bækken/underliv, som om det hele vrides fra hinanden, og man er ikke i tvivl, hvis man har det.

Jeg var først omkring min læge i denne uge, hvor det startede nogle dage før påske, og da jeg arbejder på kontor, er jeg indtil videre ikke sygemeldt, men skal dog alligevel slappe meget af, og ikke lave noget der er for belastende. Jeg skal dog sygelmelde mig, hvis jeg føler det er for meget, også efter lægens ord. Jeg er i uge 30 nu, så ifølge min læge skulle det kunne gå over igen inden fødslen, men det er ikke sikkert.

Jeg har fulgt nogle af de råd der gives, og der er ting der kan aflaste en smule, men det er stadig kun en lille del i forhold til hvor ondt det gør.

Har heldigvis både "gode" og dårlige dage...

Anmeld

9. april 2010

mullesmith2

Jeg ved ik rigtig om jeg har det, har bare mest haft ondt i lænden. Men ville bare høre fra nogen der havde prøvet det så man kan være opmærksom på symptomerne. men tak for svarene.

Anmeld

9. april 2010

bette

jeg havde det sidste gang... og denne gang er det allerede startet i uge 16.... ikke særlig fedt..

me ja det gør pisse ondt..!

Anmeld

9. april 2010

MetteMTH

Jeg døjer også med ondt i lænden. MEGET! hvvis jeg har holdt mig i gang det meste af dagen, har jeg også svært ved at gå. det føles faktisk lidt som om jeg har 2 knive som er stukket i min lænd. Plus at jeg også har ondt i halebenet og min balder, kan ikke rigtig spænde mine baldemuskler, det gør herre nas. ved heller ikke om det er bækkenløsning?!

Anmeld

9. april 2010

quity

Hvis det er smerter om i lænden,så tror jeg ik det er bækkenløsning.

Anmeld

9. april 2010

MetteMTH

quity skriver:

Hvis det er smerter om i lænden,så tror jeg ik det er bækkenløsning.

kan det være sådan at det srtarter?

Anmeld

9. april 2010

quity

Må være dig svar skyldig, for ved mig kom det pludselig. Torsdag var der intet og fredag kunne jeg ik gå så ondt havde jeg. Kan bare sige at det var ik lænden jeg havde de største smerter i ved bækkenløsningen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.