Skal have vendt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. april 2010

brumbasse

Er efterhånden lige straks i uge 37 og der er overhovedet ikke antræk til at pigen har tænkt sig at vende rigtigt så der skal vendes i næste uge..

Gruer nu altså lidt for det, nogen der har prøvet det og lykkedes det? Lægen prøvede forsigtigt den anden dag men det gav straks plukveer så han stoppede igen og sagde jeg sku dopes først

Ved at pigen er over gennemsnittet rent str.mæssigt og har ikke lyst til at føde en med måsen ud først.

Det rumsterer godt nok meget i mit lille hoved, synes ikke jeg er bange, har nok bare svært ved at forholde mig til det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

NinaNymannMadsen

jeg har hørt om et lille trik til hvordan barnet kan vende sig af sig selv inde i maven og det hjalp på min veninde der prøvede.

hun prøvede at tage sit headsæt til et andlæg eller andet form for noget der kan spille musik, og satte det ned mellem benene mens musikken spilled jo og det vendte barned sig efter efter en uges tid ca...

det er da hver at prøve om se om det virker for dig også

syntes jeg lige jeg ville fortælle..

Anmeld

9. april 2010

Mor til Frederic og Freya

Du har ret til selv at sige om du vil have vending forsøg eller ej. Hvis det gør for ondt eller lille pigen ikke vil være med stopper de også.

De kører en strimmel og du bliver scannet for at se hvor hun ligger. Du får smurt noget på maven og de begynder at finde hendes hoved og ende. Når de har fundet og har fat, begynder de at vende hende. Det svier i ens skind, da de jo masser - gnider mm.

Det ser og føltes meget underligt ud.

vi fik forsøgt vending... dog uden held... Men han havde ligget på tværs gennem hele graviditet og vendes kunne de ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.