erfarringer med ståbræt til barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.636 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. april 2010

LISBETH:-)

Jeg står og vil købe et ståbræt til min datter på snart 3 år, så hun kan stå der når vi kører tur med lillesøster der gerne skulle komme til verden om 6 1/2 uge.

I den forbindelse vil jeg gerne hører jeres erfarringer omkring hvilke mærker der er gode, hvilke man skal holde sig fra osv.

Hvis nogen skulle ligge inde med et godt ståbræt, de gerne vil sælge er de også velkommen til at sende mig en pm :-)

Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

brumbasse

Har hørt at easyrider sku være gode..

Vores eget er hjemmefabrikeret af genboen, helt simpelt med et bræt med to hjul under og så "speciallavet" ud fra lige præcis vores vogn. Det kommer rigtig til sin ret når lillesøster snart kommer;-)

Anmeld

9. april 2010

Jeg troede at de havde standard mål så de passede til alle vogne. Men det har de måske ikke?

Anmeld

9. april 2010

Andre med erfarringer de vil dele ud af?

Anmeld

9. april 2010

..

Vi har et vi købte i kvickly ekstra for en 50'er med Lightning McQueen..

Vi bruger det ikke ret meget men det er rart at have. Vores datter fylder 3 i Juli og 99 % af tiden går hun jo selv

Anmeld

9. april 2010

tumle81

Vi anskaffede os et dengang vi skulle have Valdemar, da var Victoria 3 år og 4 mdr... Synes bestemt ikke det var pengene værd. Brugte det ca 4-5 gange max, og resten af tiden gik hun selv eller cyklede...

Knus Kathrina

Anmeld

9. april 2010

Tynen

Vi købte den fra Bilka der hedder "Trillebror".

Hjulene er af plastik hvilket gør at den larmer fuldstændig vanvittigt når den kører.
Man kan faktisk næsten ikke snakke normalt sammen, hvis man går sammen med nogen.

Vi har kun brugt den ganske lidt.
Min datter vil hellere gå eller sidde oppe i vognen istedet for at stå på brættet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.