løbecykel hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.583 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. april 2010

moniquesmor

hej alle sammen min datter fylder 3 år 1maj og i år skal hun have en løbe cykel er der nogen der kan råde til en eller hvordan..

helst til en pris en su enlig mor kan være med på så max 600 kr

mange tak for hjælpen på for hånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

quity

Den løbecykel min søn har er købt i bilka til 189 kr. Den er okay, den kan de ting som den skal kunne.

Anmeld

9. april 2010

businesstigger

Den min søn har som han fik af sin mormor er en Kokua. Det er helt klart en dyr en. Men de kan sagtens få gode billigere. Det som jeg ville se efter var at saddelhøjden kan indstilles så din datter kan vokse med cyklen; og at den ikke vejer alt for meget - både for barnets skyld men også fordi man selv skal slæbe den rundt ind i mellem ...

Anmeld

9. april 2010

Miss Tina

Den der bliver brugt her, har en pris på 300 og den er fra Ønskebørn. Saddelhøjden kan indstilles, så det er en der kan bruges længe.

Anmeld

9. april 2010

moniquesmor

takker for jeres svar nogen gange står man bare på bare bund med de ting

Anmeld

9. april 2010

Sommerfuglelarven

Først og fremmest skal du tage stilling til om den skal være i aluminium eller træ. Her valgte vi aluminium da det holder sig pænere i længere tid, træ tager nemt og hurtigt imod slag.

Derefter skulle vi finde ud af om det skulle være med eller uden håndbremse, og vi valgte med, da de hurtigt får rigtig meget fart på løbecyklen.

Vi valgte også at den skulle kunne justeres på sadlen og styret, så hun kan bruge den i længere tid.

Og jeg som ellers er ret kræsen, valgte den billigste løbecykel der vist findes, nemlig den fra Bilka og Føtex til 199 kr - den lever op til alle forventninger, og ser stadig helt ny ud efter 1 års intenst brug

Anmeld

9. april 2010

millesofie

jeg kan anbefale en af træ eller hårdt metal ikke alu da det knækker nemt

og jeg vil også sige uden hånd bremse da det tit føre del uheld med sig

og hvis det skal være til en billig pris så vælg træ, bare husk at den skal stå indendøre når den ikke bliver brugt

babysam har nogle flotte modeller men ellers kig på dba.dk der kan man tit finde noget i god stand

Anmeld

9. april 2010

Lullaby

Vi købte altså bare en i netto til 199. Den er superfin

Anmeld

9. april 2010

LinLin

Sommerfuglelarven skriver:

Først og fremmest skal du tage stilling til om den skal være i aluminium eller træ. Her valgte vi aluminium da det holder sig pænere i længere tid, træ tager nemt og hurtigt imod slag.

Derefter skulle vi finde ud af om det skulle være med eller uden håndbremse, og vi valgte med, da de hurtigt får rigtig meget fart på løbecyklen.

Vi valgte også at den skulle kunne justeres på sadlen og styret, så hun kan bruge den i længere tid.

Og jeg som ellers er ret kræsen, valgte den billigste løbecykel der vist findes, nemlig den fra Bilka og Føtex til 199 kr - den lever op til alle forventninger, og ser stadig helt ny ud efter 1 års intenst brug

Min søn har en af træ og den er altså stadig pæn efter et års brug!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.