a det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. april 2010

Barbamama

Carla siger igen noget nyt og nu er det kommet til A det? Jeg var lidt i tvivl om det var det hun sagde, men her til morges da jeg afleverede hende til dagplejeren spurgte jeg hende om det mon var det hun sagde og hun havde også hørt det. Hi hi.... Men ikke nok med det, mange gange når vi har sagt hendes navn siger hun nogle gange Car... Til morges sagde hun fanme Carla!!!! Igen tror jeg det er mere held end noget andet, men jeg er skisme stolt!!!! Synes hun er skide dygtig når det gælder sproget!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

iln

Hun er abre så fygtig hende Carla-pigen

Silas sagde også moar i går.... eller... han sagde det men var vist bare en af hans normale lyde. Men jeg er overbevidst om han sagde moar

Anmeld

9. april 2010

Barbamama

iln skriver:

Hun er abre så fygtig hende Carla-pigen

Silas sagde også moar i går.... eller... han sagde det men var vist bare en af hans normale lyde. Men jeg er overbevidst om han sagde moar

Ej hvor sejt!!!! Det er bare så stort når de siger mor!!!!! Var det hans første ord?

Anmeld

9. april 2010

Ida.

Hun er sej hende Carla!! SuperCarla

Lina er også betydelig mere skarp rent sprogmæssigt, end Annika var på samme alder...hun siger efterhånden en del ting. Det nyeste er et meeeeeget forbavset "HOV", når hun "taber" noget på gulvet hold fast det er svært at holde masken

Anmeld

9. april 2010

TbCp

For hulen hun er fremme i skoene den lille pige!

Og man bliver jo så stolt!!! Du må da snart være 2 meter høj

Anmeld

9. april 2010

JustAnotherName

idamaria83 skriver:

Lina er også betydelig mere skarp rent sprogmæssigt, end Annika var på samme alder...hun siger efterhånden en del ting. Det nyeste er et meeeeeget forbavset "HOV", når hun "taber" noget på gulvet hold fast det er svært at holde masken

Celina siger også "HOV!" 
Og "Av av", mens hun slår sig selv ovenpå hovedet - hehe.

Anmeld

9. april 2010

JustAnotherName

michella80 skriver:

Carla siger igen noget nyt og nu er det kommet til A det? Jeg var lidt i tvivl om det var det hun sagde, men her til morges da jeg afleverede hende til dagplejeren spurgte jeg hende om det mon var det hun sagde og hun havde også hørt det. Hi hi.... Men ikke nok med det, mange gange når vi har sagt hendes navn siger hun nogle gange Car... Til morges sagde hun fanme Carla!!!! Igen tror jeg det er mere held end noget andet, men jeg er skisme stolt!!!! Synes hun er skide dygtig når det gælder sproget!

Hvor er hun bare dygtig, lille Carla 

Anmeld

9. april 2010

Ida.

JustAnotherName skriver:

Celina siger også "HOV!" 
Og "Av av", mens hun slår sig selv ovenpå hovedet - hehe.

Lina siger "ae ae" mens hun aer sig selv på hovedet kan du ikke lære Celina det i stedet!?

Anmeld

9. april 2010

iln

michella80 skriver:

Ej hvor sejt!!!! Det er bare så stort når de siger mor!!!!! Var det hans første ord?

Hehe... det var vist mere en muuuuaaaa lyd jeg tolkede som moar

Anmeld

10. april 2010

Barbamama

idamaria83 skriver:

Ha ha ha ja det kunne jeg forestille mig  Hov.... Ej HOV nu tabte jeg den sørme igen!!! Hi hi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.