Er lidt nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. april 2010

CarinaSB

Vi skal til kontrol med Noah's fod imorgen .. og nu er jeg begyndt at blive en smugle bange for at de siger at den er begyndt at blive skæv igen så han skal opereres engang til .. Jeg kan stadigvæk sidde og tude når jeg tænker tilbage på hans operation i januar .. jeg bliver helt klam i hænderne og begynder at ryste .. Og jeg er slet ikk i tvivl om at det bliver værre imorgen når vi køre til aalborg .. :(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

Mathilde

CarinaSD skriver:

Vi skal til kontrol med Noah's fod imorgen .. og nu er jeg begyndt at blive en smugle bange for at de siger at den er begyndt at blive skæv igen så han skal opereres engang til .. Jeg kan stadigvæk sidde og tude når jeg tænker tilbage på hans operation i januar .. jeg bliver helt klam i hænderne og begynder at ryste .. Og jeg er slet ikk i tvivl om at det bliver værre imorgen når vi køre til aalborg ..

Puh jeg kan da bestemt godt forstå at du er nervøs! Det er jo din lille dreng det handler om og du ønsker selvfølgelig ikke at han skal igennem det samme igen...

Jeg håber alt ser fint ud

Anmeld

9. april 2010

CarinaSB

Hans fod så okay ud .. han kan få den til begge sider og ned .. Men den er lidt for stram til at de kan vippe den op af .. vi har 3 mdr til at arbejde med det .. men er den lige så svær om 3 mdr skal han nok igennem en operation igen 

Anmeld

9. april 2010

Mathilde

Åh håber at det ser bedre ud om 3mdr...

Anmeld

9. april 2010

Mor til Frederic og Freya

CarinaSD skriver:

Hans fod så okay ud .. han kan få den til begge sider og ned .. Men den er lidt for stram til at de kan vippe den op af .. vi har 3 mdr til at arbejde med det .. men er den lige så svær om 3 mdr skal han nok igennem en operation igen 

det skal I nok få rettet op på, helt sikkert...

Håber da I har fået nogle øvelser i kan lave med hans fod, så må I bare i krig...

Dejlig at det gik godt idag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.