Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle i kagemænd og kagekoner!
Har lige brug for et tip.
Kan man lave MMF i dag, og bruge det i morgen? - Hvis ja, hvordan skal det så opbevares?
På forhånd tak!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mig med maven skriver: Hej alle i kagemænd og kagekoner! Har lige brug for et tip. Kan man lave MMF i dag, og bruge det i morgen? - Hvis ja, hvordan skal det så opbevares? På forhånd tak!
Ja, kan du godt... Jeg lægger det i en luft tæt bøtte eller husholdningsfilm og så i køleskabet! Men husk at ælte det godt når du skal bruge det...
Stine 36+1
Thank you girls. Natten er jo ung. hihi
Den med poserne: er det ned i en pose, knude, ned i en pose, knude?
Mig med maven skriver: Thank you girls. Natten er jo ung. hihi Den med poserne: er det ned i en pose, knude, ned i en pose, knude?
oki, takker. Elsker bare at alle kagekonerne er så søde og hurtige til at svare, når man lige står med mmf'en i postkassen...
og så ikke på køl... ind i køkkenskabet med det... det bliver tørt på køl...(bitter erfaring.. )
Hvis det er for tørt el. hårdt imorgen, kan du snildt lige komme det få sekunder i mikroovnen - så er det så godt som nyt.
Anasmor skriver: og så ikke på køl... ind i køkkenskabet med det... det bliver tørt på køl...(bitter erfaring.. )
Det kan godt være at jeg bare misforstår, men køleskab eller ikke køleskab?
Mig med maven skriver: Det kan godt være at jeg bare misforstår, men køleskab eller ikke køleskab?
IKKE køleskab men køkkenskab
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128