Jeg kan ikke spise så meget mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
1 svar
0 synes godt om
8. april 2010

Low

Hej tøser. Jeg er nu 30+2 og jeg kan ikke rigtig spise så meget som jeg plejer. Jeg har godt nok læst at det er normalt fordi barnet fylder meget men i dag har jeg spist lidt kiks og 5 små pølsehorn og så har jeg drukket noget vand og jeg er ikke engang sulten.. jeg synes det er meget lidt. Det er noget som har stået på i 3-4 dage så det er forholdsvis nyt.. er det normalt at kun spise så lidt på én dag?

Har i haft det sådan? Fortæl gerne jeres erfaringer hvis i har haft det på samme måde eller kender nogle som har haft det sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

Mette-Marie

Sådan har jeg faktisk haft det længe. Men jeg synes at det er rigtigt slemt om aftenen. Mit maveskind er fuldstænig udspilet og jeg synes lillebror er over det hele Jeg kan slet ikke huske jeg havde det på samme måde i min første graviditet.

Jeg har ikke spist aftensmad de sidste par dage (kun lidt frugt, druer og ananas), og til frokost max. et stk rugbrød.

Bare du sørger for at få dine vitaminer og kalk, så tror jeg ikke du skal bekymre dig. Jeg skal til JM i morgen og vil tale med hende om det.

Mette 31+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.