Nej altså!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. april 2010

Lullaby

http://www.dr.dk/Regioner/Nordvestsjaelland/Nyheder/Holbaek/2010/04/08/153120.htm&regional

barnet er glemt i en vuggestue..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg læste det godt på ttv.

Anmeld

8. april 2010

Risen

Ja jeg så det også på tv.. Godt det "kun" var 1 time.. Pyha moren var godt gal også!

Anmeld

8. april 2010

Mira0911

MorpåSjælland skriver:

http://www.dr.dk/Regioner/Nordvestsjaelland/Nyheder/Holbaek/2010/04/08/153120.htm&regional

barnet er glemt i en vuggestue..

Jeg har lige sat og læst det... Og tænkte godt nok på at ligge den herind..

Anmeld

8. april 2010

Monica

har lige set den i nyhederne, har lyst til at kaste op når jeg hører sådan noget...

Anmeld

8. april 2010

Ranarupta

Årh, jeg ville panikke fuldstændigt!

Anmeld

8. april 2010

netdaddy

Havde anmeldt både pædagog, vuggestue og kommune for total omsorgssvigt, hvis det var min søn det drejede sig om....er fuldstændig rystet over at sådan noget kan ske....shit da også....er næsten helt rasende på den svigtede families vegne.

Anmeld

8. april 2010

Pia

Det er så frygtelig at sådan noget kan ske..
En af grundene til at jeg syntes at der burde være baby alarmer i inst ligesom man har der hjemme..

Og samtidig syntes jeg de pædagoger i den inst skulle have en mega over haling samtidig med at jeg har ondt af dem, for ingen tvivl om at de har det frygtelig...

Men det burde ikke kunne ske sådan noget...

og fatter ikke at de kan få sig selv til og lukke før tid, selvom der ikke er flere børn tilbage..
En forældre kan jo også have glemt noget tøj osv de gerne vil have hentet..

Føler med den mor/familie..

Anmeld

8. april 2010

charlottekri

det kunne så være en af grundende til at vælge dagpleje... mindre antal børn at holde styr på...

nøj, hvor må der være nogle med dårlig smag i munden!!!

Anmeld

8. april 2010

Jordbærpigen

Pia skriver:

Det er så frygtelig at sådan noget kan ske..
En af grundene til at jeg syntes at der burde være baby alarmer i inst ligesom man har der hjemme..

Og samtidig syntes jeg de pædagoger i den inst skulle have en mega over haling samtidig med at jeg har ondt af dem, for ingen tvivl om at de har det frygtelig...

Men det burde ikke kunne ske sådan noget...

og fatter ikke at de kan få sig selv til og lukke før tid, selvom der ikke er flere børn tilbage..
En forældre kan jo også have glemt noget tøj osv de gerne vil have hentet..

Føler med den mor/familie..

Vi har babyalarmer i den vuggestue hvor jeg er pædagog. Og ja, det er fanme for dårligt af det personale, at de er gået hjem FØR lukketid. Det er TOTALT FORBUDT at gå bare 1 min før her i Århus pga. en lignende episode i Århus for nogle år siden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.