Søren - en far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2010

Trolde_mor

Tjuhl skriver:

Her til aften ligger jeg på sofaen og får fodmassage af Søren. pludselig siger han: "skal vi ikke ringe til fødegangen og bilde dem ind at vi tror der er noget galt, så vi kan blive scannet og se babyen igen?" jeg synes det var så sødt! i starten af graviditeten sagde han hele tiden hvor ulækkert det var at der voksede "noget" inde i min mave og at hvis det var ham selv, så havde han sprættet sin mave op, men nu er det bare FANTASTISK, for "det er jo babyeeeeen"

Awwww... ej hvor kært sagt - der er virkelig en der allerede ikke kan få nok af den lille, og glæder sig til at blive far.

Hvor er det bare skønt at læse - man bliver bare super glad på dine vegne  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

oo

Senia skriver:

Awwww... ej hvor kært sagt - der er virkelig en der allerede ikke kan få nok af den lille, og glæder sig til at blive far.

Hvor er det bare skønt at læse - man bliver bare super glad på dine vegne  

ja han har også snakket med rektor på gymnasiet om barsel og fundet et par smutveje, som gør ham i stand til at få dobbelt så meget barsel, som han regnede med, så han ringede hjem og var ellevild 

Anmeld

8. april 2010

anna-jonas

Du må forære den kære Søren, en gammel udrangeret scanner fra et polsk sygehus................så kan han selv scanne dig derhjemme...............og få lange snakke med junior.

Tror iøvrigt slet ikke du får lov at holde baby'en, når den bliver født.............Søren, tager sikkert over.

Anmeld

8. april 2010

lillemunk

Nåååå hvor sødt.... dejlige ham.

Anmeld

8. april 2010

Pige2009

Hvor er han herlig. Det er da mænd, når de er bedst!

K.h. Linda

Anmeld

8. april 2010

oo

Anna-jonas skriver:

Du må forære den kære Søren, en gammel udrangeret scanner fra et polsk sygehus................så kan han selv scanne dig derhjemme...............og få lange snakke med junior.

Tror iøvrigt slet ikke du får lov at holde baby'en, når den bliver født.............Søren, tager sikkert over.

nej...jeg er forberedt på det! Han meddelte også for nylig, at han nok skulle tage babyen om natten, så jeg kunne få sovet - hvilket man jo ikke siger nej til, men manden skal jo altså på arbejde hver dag hvorimod jeg har barsel

jeg foreslog ham forresten at vi kunne købe sådan en jordmor træpind, jeg så lige en på en netbutik, men det var simpelthen ikke godt nok til Faderen!! så hvis du ved hvor man kan stjæle en scanner, er jeg lutter øre

Anmeld

11. april 2010

Trolde_mor

Tjuhl skriver:

ja han har også snakket med rektor på gymnasiet om barsel og fundet et par smutveje, som gør ham i stand til at få dobbelt så meget barsel, som han regnede med, så han ringede hjem og var ellevild 

Ej hvor er han bare sød altså... ihhh hehe Han bliver en skøn far

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.