Nej nej nej..... altså!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. april 2010

Barbamama

Jeg HADER når noget man er så bekendt med bliver lavet helt om!!!!! Jeg er ikke begejstret over denne nye måde baby.dk er på..... Piv piv piv..... Synes det var så overskueligt før.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

grinbidderen

michella80 skriver:

Jeg HADER når noget man er så bekendt med bliver lavet helt om!!!!! Jeg er ikke begejstret over denne nye måde baby.dk er på..... Piv piv piv..... Synes det var så overskueligt før.....

ja jeg syntes osse det nye baby.dk er svært at finde ud af kan ikke finde hvor man skal kunne se hva sine venner har skrevet el rettet profil el skrevet i dagbøger osv det mangler jeg meget.. hjælp vi vil have det gamle tilbage

Anmeld

8. april 2010

Barbamama

grinbidderen skriver:

ja jeg syntes osse det nye baby.dk er svært at finde ud af kan ikke finde hvor man skal kunne se hva sine venner har skrevet el rettet profil el skrevet i dagbøger osv det mangler jeg meget.. hjælp vi vil have det gamle tilbage

Ja det vil jeg også men det tror jeg nu ikke lige vi skal regne med kommer....

Anmeld

8. april 2010

grinbidderen

michella80 skriver:

Ja det vil jeg også men det tror jeg nu ikke lige vi skal regne med kommer....

nej det tror jeg så heller ikke lige men ville baqre gerne se hva i skriver i de forskellige debatter... øv hvor træls

Anmeld

8. april 2010

Barbamama

grinbidderen skriver:

nej det tror jeg så heller ikke lige men ville baqre gerne se hva i skriver i de forskellige debatter... øv hvor træls

Ja så skal man klikke sig ind på hver enkelt ven....

Anmeld

8. april 2010

Barbamama

grinbidderen skriver:

Når du er på forsiden kan du trykke på Nyheder (ovre til venstre under dit profilbillede) og så kommer det frem

Anmeld

8. april 2010

grinbidderen

michella80 skriver:

Når du er på forsiden kan du trykke på Nyheder (ovre til venstre under dit profilbillede) og så kommer det frem

ok mange tak søde det må jeg lige tjekke

Anmeld

8. april 2010

TbCp

Altså i to gamle tanter! Kan i så lige være lidt med på noderne.... forandring fryder!

Jeg synes det ser godt ud og at det er meget nemt at finde rundt på siden stadigvæk

Anmeld

8. april 2010

anna-jonas

Me no like, tooooo!!!

Anmeld

9. april 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Altså i to gamle tanter! Kan i så lige være lidt med på noderne.... forandring fryder!

Jeg synes det ser godt ud og at det er meget nemt at finde rundt på siden stadigvæk

Neeeeeej jeg kan ikke høre hvad du siiiiger!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.