Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg HADER når noget man er så bekendt med bliver lavet helt om!!!!! Jeg er ikke begejstret over denne nye måde baby.dk er på..... Piv piv piv..... Synes det var så overskueligt før.....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
michella80 skriver: Jeg HADER når noget man er så bekendt med bliver lavet helt om!!!!! Jeg er ikke begejstret over denne nye måde baby.dk er på..... Piv piv piv..... Synes det var så overskueligt før.....
ja jeg syntes osse det nye baby.dk er svært at finde ud af kan ikke finde hvor man skal kunne se hva sine venner har skrevet el rettet profil el skrevet i dagbøger osv det mangler jeg meget.. hjælp vi vil have det gamle tilbage
grinbidderen skriver: ja jeg syntes osse det nye baby.dk er svært at finde ud af kan ikke finde hvor man skal kunne se hva sine venner har skrevet el rettet profil el skrevet i dagbøger osv det mangler jeg meget.. hjælp vi vil have det gamle tilbage
Ja det vil jeg også men det tror jeg nu ikke lige vi skal regne med kommer....
michella80 skriver: Ja det vil jeg også men det tror jeg nu ikke lige vi skal regne med kommer....
nej det tror jeg så heller ikke lige men ville baqre gerne se hva i skriver i de forskellige debatter... øv hvor træls
grinbidderen skriver: nej det tror jeg så heller ikke lige men ville baqre gerne se hva i skriver i de forskellige debatter... øv hvor træls
Ja så skal man klikke sig ind på hver enkelt ven....
Når du er på forsiden kan du trykke på Nyheder (ovre til venstre under dit profilbillede) og så kommer det frem
michella80 skriver: Når du er på forsiden kan du trykke på Nyheder (ovre til venstre under dit profilbillede) og så kommer det frem
ok mange tak søde det må jeg lige tjekke
Altså i to gamle tanter! Kan i så lige være lidt med på noderne.... forandring fryder!
Jeg synes det ser godt ud og at det er meget nemt at finde rundt på siden stadigvæk
Me no like, tooooo!!!
TbCp skriver: Altså i to gamle tanter! Kan i så lige være lidt med på noderne.... forandring fryder! Jeg synes det ser godt ud og at det er meget nemt at finde rundt på siden stadigvæk
Neeeeeej jeg kan ikke høre hvad du siiiiger!!!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128