har nu lært jeg ikke kan tåle antibiotika.......lang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

837 visninger
0 svar
0 synes godt om
8. april 2010

lululupo

Hold da op, tirsdag var dagen der startede mit helvede.... Havde jo ugen før om onsdagen fået konstateret blærebetændelse på herlevs akutstue, og startede behandling herpå.... Og fik så hvad jeg troede var roskilde syge, men i tirsdags havde jeg ikke fået hverken vådt el tørt, som jeg kunne holde i mig LÆNGE!! Var fuldstændig dehydreret og det blev ved med at  ryge ud af begge ender, med ca 2 min mellemrum, addddddddd!!!

Fik så samtidig de vildeste plukveer, jeg var var træt og afkræftede til sidst at jeg gik fuldstændig i panik.... Min mand ringede til vagtlægen som ordinerede nogle piller, men de gjorde ondt værre istedet....

Det hele ender med en indlæggelse på Herlev sygehus, og gud ved hvor mange prøver der bliver taget, og ligger i isolation!! Jeg var så bange og fruesteret, hver gang jeg tager en tår vand, ryger mindst 5 ud 

Endelig idag kommer lægen og fortæller mig at jeg ikke kan tåle antibiotika og min mave er helt ødelagt af den omgang, så må tage hjem, men skal nok regne med nogle dage eller uger med øv mave endnu!! 

Jeg var håbløs nervøs for prinsessen, selvom hun hele tiden har sparket løs, fik en vækst scanning ( nok mest for at berolige mig) og hun har det skønt vejer 1776 gram og alt ser fint ud med hende, puhhhhh det vigtigeste!!! 

Min livmoderhals er dog lidt blød efter alle de plukveer, så skal virkelig slappe af!!!

Dejligt at være hjemme i vante omgivelser med en sparkende prinsesse i maven, og trods stadige smerter og mange toilet besøg ved vi i det mindste hvad der er galt!!! puhhhhh

Tak for du læste med!!

Christina uge 31

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.