Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
VNB skriver: Sikke da en SKØNT og følelsesrig tråd at læse! Lyder til at du har en rigtig dejlig og kærlig familie Trine, det er simpelthen guld værd! Er også selv meget tæt med hele min familie og ville ikke undvære det for noget i hele verden! Ih jeg blev helt varm inden da jeg læste det! og hvor er det bare idylisk med forårsvejr, vintergækker og påsketræ! SUK altså - billederne taler jo også for sig selv! DU BLIR EN SKØN MOR! og Søren selvfølgelig en lige så skøn far!
Sikke da en SKØNT og følelsesrig tråd at læse!
Lyder til at du har en rigtig dejlig og kærlig familie Trine, det er simpelthen guld værd! Er også selv meget tæt med hele min familie og ville ikke undvære det for noget i hele verden!
Ih jeg blev helt varm inden da jeg læste det! og hvor er det bare idylisk med forårsvejr, vintergækker og påsketræ! SUK altså
- billederne taler jo også for sig selv!
DU BLIR EN SKØN MOR! og Søren selvfølgelig en lige så skøn far!
og i lige måde, frøken
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Limya skriver: ihh hvor dejligt med en skøn familie... sådan en familie har jeg nemlig også, og det er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ skøn. Min søn flyver op på skyerne når vi er samlet.. for iih og åååårh og alle vil bare holde, nusser og krammer ham Så er det man tænker, Gid hele verden var så fuld med kærlighed, så alle kunne opleve det kan lige se hvor højt din rumpenisse bliver elsket
ihh hvor dejligt med en skøn familie... sådan en familie har jeg nemlig også, og det er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ skøn. Min søn flyver op på skyerne når vi er samlet.. for iih og åååårh og alle vil bare holde, nusser og krammer ham
Så er det man tænker, Gid hele verden var så fuld med kærlighed, så alle kunne opleve det
kan lige se hvor højt din rumpenisse bliver elsket
ja, gid verden var!!
Ranarupta skriver: Hvor er det bare en varm beretning! Det lyder som en rigtigt dejlig påske! Tak fordi du delte det - min påske har nærmest været ikke-eksisterende, så det var super læsning!
Hvor er det bare en varm beretning!
Det lyder som en rigtigt dejlig påske! Tak fordi du delte det - min påske har nærmest været ikke-eksisterende, så det var super læsning!
nej? hvorfor nu det? kvalme igen igen?
Tjuhl skriver: nej? hvorfor nu det? kvalme igen igen?
Ja, og noget influenza-lignende bavl.
Og så har jeg bare intet overskud :/
Hvor lyder det bare som en helt fantastisk påske! OG hvor er niecebarnet bare heldig at have dig og moster Hatte, og I alle sammen heldige at have hinanden!
Knus fra Anne - som også er nogens mosser!
Ranarupta skriver: Ja, og noget influenza-lignende bavl. Og så har jeg bare intet overskud :/
øv!! håber i det mindste at influenza-bavlet er gået over?
AnneBJ skriver: Hvor lyder det bare som en helt fantastisk påske! OG hvor er niecebarnet bare heldig at have dig og moster Hatte, og I alle sammen heldige at have hinanden! Knus fra Anne - som også er nogens mosser!
og det er jo bare det bedste!
Tjuhl skriver: øv!! håber i det mindste at influenza-bavlet er gået over?
Ja, gudskelov! Hader sådan noget... (Men hvem gør ikke det?)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128