Blespand - hvor længe holder sådan poser ca.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. april 2010

SHERO

Nu havde de jo liiige poser til sangenic blespand på tilbud i kvickly så fik endelig taget mig sammen og købt sådan en, men er lidt nys, hvor længe holder sådan en pakke poser ca. hjemme ved jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2010

SHERO

Op...

Anmeld

10. april 2010

LinLin

Aner det ikke! Ville bare lige spørge hvad tilbuddet er, for Bilka har indimellem en pakke med 6 stk til 199,- !

Anmeld

10. april 2010

Muffinmus

hmm, har 2 spande og generelt holder de ca 2-3 mdr.... Så det der med at det er skide dyrt i poser synes jeg vitterligt ikke. DE får jo også skiftet lidt bleer i dp/vs..

Anmeld

10. april 2010

Agnete

Da min pige var spæd, mener jeg at den holdt ca. 3 uger. Hun blev skiftet ca 10 gange i døgnet  

Anmeld

10. april 2010

SHERO

Mor til David skriver:

Aner det ikke! Ville bare lige spørge hvad tilbuddet er, for Bilka har indimellem en pakke med 6 stk til 199,- !

Købte spanden for 60 kr, og refil poserne var sat ned til 20 kr, så det var jo rigtig rigtig billigt... :-)

Anmeld

10. april 2010

SHERO

MariaE skriver:

hmm, har 2 spande og generelt holder de ca 2-3 mdr.... Så det der med at det er skide dyrt i poser synes jeg vitterligt ikke. DE får jo også skiftet lidt bleer i dp/vs..

Okay tak... :-) Fik liiige købt mig 10 refils ekstra så nu har jeg 13 ruller poser liggende, så kan jeg hvis godt klare mig lidt endnu... :-D

Anmeld

10. april 2010

LinLin

Tullen85 skriver:

Købte spanden for 60 kr, og refil poserne var sat ned til 20 kr, så det var jo rigtig rigtig billigt... :-)

Ja det var da billigt

Anmeld

10. april 2010

SHERO

Agnete skriver:

Da min pige var spæd, mener jeg at den holdt ca. 3 uger. Hun blev skiftet ca 10 gange i døgnet  

Okay tak for svaret, så satser jeg ca på 3-4 uger her... :-)

Anmeld

10. april 2010

quity

Den blespand jeg har køre jeg på 2. pose (den er snart brugt op) og min datter er 4 måneder. Så mit bud er også ca 2 måneder. Men det kommer jo an på hvor ofte barnet bliver skiftet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.