familiebesøg i påsken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

291 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. april 2010

oo

vi havde jo KÆMPE familiebesøg i weekenden, fra lørdag til mandag. PUUUUH! men det var hyggeligt og dejligt at se alle mine søskende og jeg bliver så glad når jeg tænker på hvor tætte forhold vi allesammen har til hinanden idag og hvor dejlig en familie vores allesammens unger får lov at vokse op i

Carla var jo nok den gæst jeg glædede mig mest til - og hun er også hele ventetiden værd. Hun kunne ikke huske hun nogensinde har været hos moster Trine, så hele huset er jo bare et stort eventyr - og haven! der er jo STEN i HELE indkørslen - et kæmpe hit hos hende "seeee, steeeeeen!", og en gynge i æbletræet og en hængesofa der vipper og vintergækker overalt og så fandt vi også ud af, at der bor en imaginær gris i båden

Vi snakkede igen om, at Moster Trine har en baby i maven og Carla spørger meget pænt "må jeg gerne kigge?" lidt svært at forklare, at man altså ikke kan se noget som helst andet end et helt normalt stykke maveskind. hun har desuden sådan en ting med, at når vi er sammen og hun vågner, enten om morgenen eller om eftermiddagen, så skal hun liiige tjekke at jeg stadig er der, så mens hun står og får skiftet ble og får tøj på, lyder der altid det dejligste "MOOOOSTER TRIIIIINEEEEE?" og så må man jo råbe tilbage hvorend man befinder sig i huset "CAAAARLAAAAA" - så smiler hun over hele femøren

Moster Hatte (Rikke) er dog også kommet i temmelig høj kurs på det sidste, og hvor må det dog bare være fantastisk at have to mostre, der bare synes man er cremen af cremen jeg sad på toilettet den ene dag og Ditte og Carla var lige udenfor døren hvor Carla fik skiftet ble. Ditte fortæller, at Carla tidligere på dagen har meddelt hende at "moster Trine er min bedste ven", hvortil Carla banker på døren og råber "moster Hatte er min bedste ven!". Ditte siger så, at det er altså moster Trine der er på toilettet, og Carla skynder sig at banke igen og råbe "moster Trine er min bedste ven!"

mine søstre og svogere var fantastiske til at hjælpe både med madlavning og især opvask - hverken Søren eller jeg tog en eneste opvask hele weekenden! De trådte især til efter de søndag morgen var vidner til et mindre nervesammenbrud fra min side. jeg fik overbevist mig selv om, at mit tis var "mørkere" - ergo ville jeg naturligvis abortere inden dagen var omme , så jeg fik Søren til at komme ud på badeværelset og tjekke papiret sammen med mig og så brød jeg bare fuldstændig sammen. jesus mand!! det var bare alle de nerver i forbindelse med NF'en der lige knækkede mig - og Søren var lige ved at tude også. Og så sad de allesammen inde i spisestuen og hørte det hele resultatet var dog blot, at de bad mig tage en dyne og lægge mig på den ene sofa og lade dem om arbejdet.

Om søndagen hængte Rikke og jeg påskeæg i valnøddetræet i haven mens Carla sov og da hun vågnede traaaak vi hende med ud på æggejagt. hun synes selvfølgelig det var helt vildt sejt, at der groede påskeæg på Mosters træ lige bagefter begyndte det at ØSE ned og tordne og lyne! men efter aftensmaden var der det smukkeste aftensolskin og vi gik en tur ned til Udsigten mens Carla hoppede i hver eneste vandpyt og skraldgrinede og Ditte kom og kyssede Rikke og mig på kinden og sagde "Tak, fordi I er så fantastiske mostre!" og fantastiske mostre (og onkler) er lige hvad min spirrevip får, hurra!!!

Her er lige lidt billeder af æggetræet/ Carla og moster hatte der har lavet rutsjebane og Carla der putter mor og moster Hatte i rutsjebanehulen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

anna-jonas

Hold kæft, hvor er det smukt skrevet, Trine. Det er jo en kæmpe hyldest til dine søstre.

Bare det var mig, der havde det bånd med mine søskende.................

Anmeld

8. april 2010

oo

men herinde på navlestreng er vi jo "sisters at heart"

(forresten så er min bror også fantastisk, han er står i en mega dårlig jobsituation lige p.t. og sendte mig en sms om at det eneste der gjorde ham lykkelig lige nu var, at tænke på at han skulle være onkel igen til oktober)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.