En sko-fetich (staves?) som smitter af ?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.104 visninger
17 svar
0 synes godt om
8. april 2010

JustAnotherName

Kom lige til at finde alle Bianca's sko frem - dem hun har kunnet passe.

Jeg synes det var tid til lige at kigge dem igennem og sortere...
Og jeg må indrømme, at jeg blev temmelig overrasket over, hvor omfattende et arbejde det alligevel gik hen og blev.

Nok har JEG mange sko ...... Men det har hun da vist lige også! 

På billedet er ikke engang ALLE hendes sko, da hun også havde nogle liggende oppe ovenpå, som jeg ikke tog med ned.
Og så har hun 5 par henne i vuggestuen (gummistøvler, vinterstøvler og kondisko + 2 par hjemmefutter)

Alt i alt løber det op i godt 65 par futter og sko   
Det er jo HELT VILDT!!!

Jeg ved godt at det ikke er det bedste at genbruge sko, da børns fødder er forskellige, men jeg satser nu alligevel på, at Celina kommer til at bruge mange af dem med tiden.
Og så sælger jeg også nogle af dem, tror jeg. Eller forærer dem til min svigerinde, som nok bliver den næste, som skal have børn en dag.
De overtager SÅÅÅÅÅÅ meget tøj og ting fra os. Nu skal der bare sorteres ud!
Så vi beholder kun det nødvendige og det pæneste til os selv.....HVIS NU vi igen en dag skulle få lyst til en baby mere, og det evt. blev endnu en pige 

I skal lige se, hvor vanvittigt det så ud, da jeg fik fundet skoene frem...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

Jules

SHIT KATRINE..... Hehe... Det var da helt voldsomt...

Anmeld

8. april 2010

TbCp

Hahaha hvor vildt er det lige!
Og jeg syntes Liva havde mange sko

De der røde støvler der står helt ude til venstre, hvor er de fra? De ser vildt søde ud!

Anmeld

8. april 2010

TbCp

Hovsa duble up

Anmeld

8. april 2010

Ida.

Jeg forstår slet ikke, hvordan det kan blive til så mange . Annika har pr sæson; 1 par sandaler eller vinterstøvler (afhængig af sæson ), 2 par futter og 1 par sko - i vinters havde hun også et par pæne sko - og THAT'S IT...synes gode børnesko er dyre!! Men jeg har i øvrigt heller ikke selv ret mange sko...(og det er faktisk rigtigt!! - de kan være i en kommodeskuffe...og det er ikke en ret stor kommode)...

Det er jo helt vildt det der Katrine kan godt forstå, at du blev lidt overrasket over omfanget...tøsen er jo kun 2½ år hvad skal det ikke ende med

Anmeld

8. april 2010

Barbamama

WOW!!!! Hi hi hun bliver sgu da sådan en der skal have et helt værelse bare til sine sko på et tidspunkt!!!!

Anmeld

8. april 2010

grinbidderen

hold da op det er jo helt vildt hun har mange flere sko end jeg har her det er jo vildt kan godt forstå du vil gøre så celina bruger nogen af dem osse...

Anmeld

8. april 2010

JustAnotherName

Jules skriver:

SHIT KATRINE..... Hehe... Det var da helt voldsomt...

Ja!! 

Anmeld

8. april 2010

JustAnotherName

Hahaha hvor vildt er det lige!
Og jeg syntes Liva havde mange sko

De der røde støvler der står helt ude til venstre, hvor er de fra? De ser vildt søde ud!

De røde støvler er fra "FRIENDS"    - De ér bare rigtig fine!

Anmeld

8. april 2010

JustAnotherName

Jeg forstår slet ikke, hvordan det kan blive til så mange . Annika har pr sæson; 1 par sandaler eller vinterstøvler (afhængig af sæson ), 2 par futter og 1 par sko - i vinters havde hun også et par pæne sko - og THAT'S IT...synes gode børnesko er dyre!! Men jeg har i øvrigt heller ikke selv ret mange sko...(og det er faktisk rigtigt!! - de kan være i en kommodeskuffe...og det er ikke en ret stor kommode)...

Det er jo helt vildt det der Katrine kan godt forstå, at du blev lidt overrasket over omfanget...tøsen er jo kun 2½ år hvad skal det ikke ende med

Altså jeg har både overtaget nogle, og købt nogle. Og så har hun fået nogle i gave, og også løbende fået nye af min mor også + at jeg ind imellem har fundet nogle gode tilbud, og også nogle få gange købt på genbrug (det er dog mest futter med blød sål, som ikke har form af fødder)

....Og så er det bare rendt op i mange sko i løbet af 2½ år....
Men at det var SÅ mange, kom altså også lige noget bag på mig.

Bianca har dog to par af hver ting til hver sæson.
Altså hun har gummistøvler både i vuggestuen og også et par herhjemme, 2 par sandaler om sommeren, 2 par kondisko, 2 par vinterstøvler, og hjemmefutter både herhjemme og derovre.
Og så har hun "pæne sko" til fest (det er dem jeg ikke har fået med på billederne) ....og så har hun lige lidt ekstra 

Hun har såmænd også regntøj både i vuggestuen og herhjemme.
Og en flyverdragt både i vuggestuen og herhjemme....

Men det er mest fordi min mor er sød til at forkæle mig/hende med tøj.
Og det jo kan gå videre til Celina med tiden også.
Og også fordi jeg ofte har fået noget eller købt brugt. For hvis ALT var købt helt fra nyt, så ville det jo ruinere mig fuldstændigt.

Når jeg køber nyt, så er det som regel fundet på tilbud...
Ellers er det noget hun får (primært fra mormor) i gaver.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.