Har 2 "store" drenge i maven:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.417 visninger
15 svar
0 synes godt om
8. april 2010

Faith

Har været til vægtskanning i dag og det hele ser bare så fint ud.

Drengene vejer nu henholdsvis 457 g og 460 g, og det er helt som det skal være.

Hun gennemskannede deres små hjerter og de er helt normale. Der er lige dele fostervand på begge sider og vand i begge blærer.

Den enes hoved er en lille bitte smule større end den andens og hun tjekkede for vand i hovedet, men det kunne hun dog hurtigt afvise.

Alt i alt bare rigtig positivt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

MyBaby

Ej, det var da dejligt - det er altid skønt at få at vide, at alt er, som det skal være!

Anmeld

8. april 2010

Faith

MyBaby skriver:

Ej, det var da dejligt - det er altid skønt at få at vide, at alt er, som det skal være!

Ja man er da altid en smule nervøs når man sidder i venteværelset. Og jeg må da osse indrømme at jeg lige skulle synke en ekstra gang da hun sagde at der var forskel på deres hoveders størrelse. Men heldigvis var der intet i vejen.

Anmeld

8. april 2010

Vial

Hvor er det dejligt at læse

Tænk, at deres vægte følges så godt ad. De er bare to små kopier (næsten).

Hvornår skal du så scannes igen?

Anmeld

8. april 2010

Faith

KaMa skriver:

Hvor er det dejligt at læse

Tænk, at deres vægte følges så godt ad. De er bare to små kopier (næsten).

Hvornår skal du så scannes igen?

Ja jeg er osse overrasket over hvor ens deres vægt er... Dejligt at de følges så godt ad.

Skal skannes igen den 23. april.

Hvornår var det du sku MD skannes?

Anmeld

8. april 2010

*A*

smillaluna skriver:

Har været til vægtskanning i dag og det hele ser bare så fint ud.

Drengene vejer nu henholdsvis 457 g og 460 g, og det er helt som det skal være.

Hun gennemskannede deres små hjerter og de er helt normale. Der er lige dele fostervand på begge sider og vand i begge blærer.

Den enes hoved er en lille bitte smule større end den andens og hun tjekkede for vand i hovedet, men det kunne hun dog hurtigt afvise.

Alt i alt bare rigtig positivt

Det er jo intet mindre end fantastisk  Jeg glæder mig også til at mine bliver større

Anmeld

8. april 2010

Vial

smillaluna skriver:

Ja jeg er osse overrasket over hvor ens deres vægt er... Dejligt at de følges så godt ad.

Skal skannes igen den 23. april.

Hvornår var det du sku MD skannes?

Jeg skal md-scannes på mandag.. og tiden går baglæns!! Ihh, hvor jeg glæder mig. Primært til bagefter, hvor jeg forhåbentlig er helt rolig og tryg...

Anmeld

8. april 2010

Faith

*A* skriver:

Det er jo intet mindre end fantastisk  Jeg glæder mig også til at mine bliver større

Hvor langt er du henne?

Anmeld

8. april 2010

Faith

KaMa skriver:

Jeg skal md-scannes på mandag.. og tiden går baglæns!! Ihh, hvor jeg glæder mig. Primært til bagefter, hvor jeg forhåbentlig er helt rolig og tryg...

Det skal nok gå helt efter planen, det er jeg sikker på. Men kan godt forstå tiden falder dig lang.

Anmeld

8. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Super mega skønt!

Tillykke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.