Er bare nød til at vise jer dette billede :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2010

MM1987

Skønt billede...

Er det som om den kan "lugte" at der er noget derinde??...for da jeg havde en veninde på besøg der var gravid, snuste og skubbede min hund med snyde til maven og var meget interresseret, håber også han gør det med mig - har en fjollet ide om at de så ved der er en lille ny på vej...

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

Pia.

Hvor er det et kært billede... Tænker lidt at den sikkert kan dufte på dig at der sker en masse og også fornemme at maven vokser meget hurtigt lige pludselig... Man siger jo også at hundes hørelse er 16 x højere end menneskers og hvis vi lægger øret til en gravid mave kan vi jo høre bobler og susen - så mon ikke din hund kan høre maven bare sådan på afstand...

Knus fra Pia.

Anmeld

8. april 2010

Mira0911

mayapigen skriver:

Som overskriften lydder, så synes jeg bare i skal se dette billede, fordi det er så sødt

Hold da K*** hvor er det bare sødt...

Anmeld

8. april 2010

Liljesilas

Mia Maia skriver:

Skønt billede...

Er det som om den kan "lugte" at der er noget derinde??...for da jeg havde en veninde på besøg der var gravid, snuste og skubbede min hund med snyde til maven og var meget interresseret, håber også han gør det med mig - har en fjollet ide om at de så ved der er en lille ny på vej...

Knus

Ja jeg tror også at de kan lugte eller måske hører at der ligger en lille baby. For når han sparker mig, er det så hårdt, at hele maven går ud. Bølle (vores hund) ved ihvertfald, at den ikke må gå på min mave, som den plejer at være vild med haha

Anmeld

8. april 2010

Liljesilas

Pia. skriver:

Hvor er det et kært billede... Tænker lidt at den sikkert kan dufte på dig at der sker en masse og også fornemme at maven vokser meget hurtigt lige pludselig... Man siger jo også at hundes hørelse er 16 x højere end menneskers og hvis vi lægger øret til en gravid mave kan vi jo høre bobler og susen - så mon ikke din hund kan høre maven bare sådan på afstand...

Knus fra Pia.

Tak Ja nemlig, jeg tror også den kan høre ham, især nu hvor jeg er så langt Jeg glæder mig godt nok til at se, hvordan vores hund reagere, når vi kommer hjem med ham

Anmeld

8. april 2010

Liljesilas

Hvor er i alle bare super søde, tak for de søde kommentarer

Anmeld

8. april 2010

MM1987

mayapigen skriver:

Ja jeg tror også at de kan lugte eller måske hører at der ligger en lille baby. For når han sparker mig, er det så hårdt, at hele maven går ud. Bølle (vores hund) ved ihvertfald, at den ikke må gå på min mave, som den plejer at være vild med haha

De kan i hvert fald fornemme det...

Og vildt han lige pludselig ved at han ikke må gå på maven mere, det gør vores hund også meget, så spændende om han også stopper...

De er så dejlige de kære vovser...

Anmeld

8. april 2010

lululupo

nårhhhhh

Anmeld

8. april 2010

Liljesilas

Mia Maia skriver:

De kan i hvert fald fornemme det...

Og vildt han lige pludselig ved at han ikke må gå på maven mere, det gør vores hund også meget, så spændende om han også stopper...

De er så dejlige de kære vovser...

Vi har en lidt klosset hund haha, men han viste det ikke helt i starten, hvor fosteret jo er meget lille. Men nu går han altid udenom mig. Jeg tror de kan fornemme det Ja de er så søde... Vores hund er begyndt at hugge bamserne fra børneværelset, så vi er igang med at lære den ikke at gøre det, for det er straks værrer når det er lego og andre ting

Anmeld

8. april 2010

MM1987

mayapigen skriver:

Vi har en lidt klosset hund haha, men han viste det ikke helt i starten, hvor fosteret jo er meget lille. Men nu går han altid udenom mig. Jeg tror de kan fornemme det Ja de er så søde... Vores hund er begyndt at hugge bamserne fra børneværelset, så vi er igang med at lære den ikke at gøre det, for det er straks værrer når det er lego og andre ting

Nej, det er nok først når barnet bliver en hvis størrelse og det er "tæt" på maveskindet...

Ja, det kan jo nemt ligne hinanden...men de skal nok lære det...for ellers ja, så kan det jo ende med legoklodser i maven...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.