Nogle der kan hjælpe..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. april 2010

Thildesmor

Slimproppen hvornår går den..?

ved det selvfølgelig er forskelligt og man ikke lige kan sætte en dato på. Men jeg er nu i uge 36 (37 på søndag) og er det ik omkring nu?

Og er man i tvivl om når den går? den er sådan lidt blodig ik? 

og går den overhovedet hos alle?

Anette 35+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

Snuffler25

Hehe sjovt du skulle lave dette indlæg, har tænkt på det selv Jeg går også og holder øje med krop og trusse   for at se om der er "noget i gære" hihi.. men stadig ingen tegn på hverken slimprop eller tegnblødning eller hvad det kan være..

Har dog fundet denne artikel som forklarer meget godt, hvad en slimprop er og hvordan det fungerer: http://www.min-mave.dk/artikler/foedsel/tegn-paa-at-foedslen-naermer-sig/slimproppen-loesner-sig.htm

Men vil da lige læse med hvis nogle herinde svarer vedr. deres egne erfaringer med sådan en slimprop

Mette 39+4

Anmeld

8. april 2010

businesstigger

Jeg opdagede den ikke .... heller ikke om vandet gik så jeg er nok ikke den bedste at spørge

Anmeld

8. april 2010

Sara.

Mener jordemoderen sagde igår under fødslen af Nor at nu var slimproppen gået...

Men får nogle går den flere uger før.. det vidst MEGET forskelligt... Nogle ser det, andre opdager det slet ikke.....

Anmeld

8. april 2010

Koen.

min jordmoder siger den kan gå op til 6 uger før og tidliger hos nogen

Anmeld

8. april 2010

Pocha

Min gik samtidig med vandet da jeg lå på fødegangen. (altså lige inden jeg fødte)

Rikke

Anmeld

8. april 2010

B&J

Jeg opdagede den slet slet slet ikke men vandet gik da på mig

Anmeld

8. april 2010

Bare mig..

Jeg går også og holder øje lige for tiden.. Underligt, for der kan jo gå lang tid fra den går og til man går i fødsel.. Og den kan danne sig igen, men jeg går også og kigger hele tiden.. og tørrer mig gerne flere gange når jeg bare har tisset for at se om jeg ikke kunne få den med

Marikka 35+0

Anmeld

8. april 2010

Thildesmor

Åh hvor er det bare rart at hører det ik kun er mig der går og tænker på sådan.. var faktisk ved at blive helt utålmodig

Tusind tak for alle svarene, jeg forsætter bare min venten sammen med jer andre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.