Hun er blevet stor allerede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. april 2010

Dictes mor

Knap tre uger kunne Dicte passe størrelse 50, nu har vi været nødt til at gå over til str. 56 i natdragter og bodies, for hun er simpelthen for lang til 50, i bukser kan hun stadig passer den lille størrelse. Men hold da op, hvor går det egentlig stærkt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

Karo

Majastina skriver:

Knap tre uger kunne Dicte passe størrelse 50, nu har vi været nødt til at gå over til str. 56 i natdragter og bodies, for hun er simpelthen for lang til 50, i bukser kan hun stadig passer den lille størrelse. Men hold da op, hvor går det egentlig stærkt!

Ja, hold da op hvor er hun vokset hurtigt den lille mus. Jeg kan godt huske fra Marcus at det lige pludseligt gik meget hurtigt.

Anmeld

9. april 2010

msax

Det er helt vildt så hurtigt det går - lige pludselig så skal du holde 1 års fødselsdag.

Mille følger heller ikke helt de gænse tøjregler. Hun var fx meget kort tid i str 68 men tilgengæld super længe i 74. Men så længe de vokser og smiler og er glade er alt jo godt.

SMIL fra Mette 23+2

Anmeld

9. april 2010

Ida.

Tror tre uger i str. 50 er ret normalt og bodyer og heldragter er altid et nr større end det øvrige tøj - i hvert fald hos mine tøser...men JA det går vitterligt rigtig stærkt...og har det med at komme i ryk synes jeg...

Anmeld

9. april 2010

lion

Ja det er utroligt så hurtig tiden går.

Ja din pige som er yngre end min Julius er vokset ud af 50, hvor Julius bliver lidt væk i str. 50 og han er 6 uger

Anmeld

9. april 2010

anna-jonas

Hun har da vist travlt, den unge dame.................Hvor lang er hun nu??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.