Hvornår fortalte i jeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. april 2010

Linekocemba

Arbejdsplads at i er gravide?

Ved godt man ik har pligt til det før 3 mdr før termin. Men hvornår gjorde i?

Har først termin i November og mit vikariat på jobbet udløber til juni. Ville i sige noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

Sisley

Jeg fortalte det på arbejdet lige efter NF - endda før min forældre fik besked (jge kunne simpelthen ikke holde mund længere).

Uanset om de vil forlænge dit vikariat eller ej, kan du jo ikke blive der når du skal på barsel, så kan du ikke lige så godt sige det på jobbet? Eller tænker du på hvad du så skal gøre fra juni til barsel?

Anmeld

8. april 2010

Anja

Jeg fortalte det allerede i uge 7, da jeg blev sygemeldt pga kvalme og opkast.

Anmeld

8. april 2010

Linekocemba

Mit vikariat stopper til sommer. Det er et barselsvikariat som ikke blir forlænget. Derfor tænker jeg om der er nogen grund til at sige det.. Ja ved jo heller ik om jeg kan holde mund. smiler

Udover det aner jeg ikke hvad jeg gør fra Juli til termin De færreste der vil ansætte en gravid

Anmeld

8. april 2010

Linekocemba

Anja hvor længe var du sygemeldt? Døjer selv med voldsom kvalme... virkelig..

Anmeld

8. april 2010

Anja

line7 skriver:

Anja hvor længe var du sygemeldt? Døjer selv med voldsom kvalme... virkelig..

Jeg er stadig sygemeldt og er nu i uge 13

Jeg har stadig meget kvalme og kaster jævnligt op (altid hver morgen), det værste er dog, at jeg bliver forfærdigelig køresyg, når jeg kører bil, så jeg kan ikke så godt køre på arbejde, da jeg har 30 min hver vej.

Var ude at køre i går, da jeg skulle til nf. Der var der 45 mins kørsel hver vej og jeg blev ret dårlig, var dårlig resten af dagen og i dag har jeg det som om jeg er søsyg/har tømmermænd. Det er Så belastende.  Savner mit job.

Anmeld

8. april 2010

RumlesMor

Fortalte det en uges tid efter jeg selv vidste det. Vi er "kun" 20 i en afdeling, der er presset i forvejen. Så synes det var mest fair, i forhold til planlægning af læge-besøg, jordemoder-besøg, barsel m.m.

Blev dog også rimlig plaget af kvalme, og så var det rart at folk vidste hvorfor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.