Anton:0) Billeder og lidt om hvordan det går:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

958 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. april 2010

Valle81

Hello:0)

Ja så er Anton blevet 12 dage gammel. Tiden flyver afsted.

Han stor trives og det samme gør vi andre. Han spiser sover og skider, som jeg siger, lever efter de 3 S'er:0) Om naten vågner han kun for at spise og sover straks videre, det med at være vågen det klarer han om dagen. Har gerne to gange af et par timeres varighed, hvor han gerne vil være vågen ellers sover han:0) Så han sover nok omkring 18- 19 timer i døgner:0)

Tirsdag formiddag havde vi besøg af SP, fin dreng i stor trivlse, og tjah det må man sige. På 10 dage havde han taget 500 gram på og vokset 3 cm. Så han vil dæleme frem i livet:0)

I mandags tog Kenny desværer afsted til sin skurvogn i skurbyen i Sønderborg for at arbejde. Vi fik 9 dage sammen, ikke meget med bedre end ingenting:0) Vi trøster os med at han når projektet dernede er ovre om ca 2 mdr har de tpo ugers barsel og ca 9 ugers afspadsering, så det bliver fedt, og super at have noget at se frem til:0) men det hårdt at undvære ham, han er væk i 10 dage og hjemme i 4:0) Asta græder om aftenen og savner ham så meget, det gør meget ondt, men sådan er det:0)

Det var lidt herfra

Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

Bare mig..

Hvor er han altså bare fiiin En dejlig lille dreng..

Hvor er det da træls med din mand, der ikke er hjemme, men godt han så har en masse fridage når han så endelig kommer hjem.. Men det må være lidt hårdt..

Anmeld

8. april 2010

Sara.

Hvor er han lækker og sikke en sød lille hanekam nuser!

Lyder da som en dejlig start på livet han har taget sig! Håber det kommer til at gå ligeså godt herhjemme...

Og ja vi skal bare blive lidt sure på maven og babyen så skal de nok komme ud inden igangsættelse... hehe

Nå piv fra stuen nu... jeg smutter ind til Nor.

Knus

Anmeld

8. april 2010

Sara.

Hvor er han lækker og sikke en sød lille hanekam nuser!

Lyder da som en dejlig start på livet han har taget sig! Håber det kommer til at gå ligeså godt herhjemme...

Og ja vi skal bare blive lidt sure på maven og babyen så skal de nok komme ud inden igangsættelse... hehe

Nå piv fra stuen nu... jeg smutter ind til Nor.

Knus

Anmeld

8. april 2010

Mette.

Hvor er han lækker  

Anmeld

8. april 2010

missKat

IHHH hvor er han FIN!!!!!!!!!!!! og så Anton - how sweet 

stort tillykke med ham 

knus Karina

Anmeld

8. april 2010

Valle81

marikka skriver:

Hvor er han altså bare fiiin En dejlig lille dreng..

Hvor er det da træls med din mand, der ikke er hjemme, men godt han så har en masse fridage når han så endelig kommer hjem.. Men det må være lidt hårdt..

Tak:0)

Jo det er hårdt han ikke er hjemme, tænker ikke så meget på i forhold til børnene, men mam inderligt. Here følelsesmæssigt. Jeg savner ham inderligt.

Han blev jo vinterfyret 4 januar og jeg blev sygemeldt sidst i januar, så vi har gået klods op og ned af hinanden i næsten tre måneder og så vupti, så er han væk igen:0) Men så er det jo skønt at man har to skønne unger at tage sig af:0) Så går tiden jo med det:0)

Anmeld

8. april 2010

Risen

Hold op hvor er han lækker og STOR .. han ligner slet ikke en på 12 dage .. Så sød!

Anmeld

8. april 2010

Valle81

Risen skriver:

Hold op hvor er han lækker og STOR .. han ligner slet ikke en på 12 dage .. Så sød!

He he:0)

Ja stor, han var 3325 ved fødslen og havde taget 500 gram på på 10 dage:0) Så han vil fremad:0) SP sagde han var meget vaks, meget nysgerrig og MEGET vågen når han var vågen:0) Det kan man også se på billederne, han gør meget store øjne:0)

Hehe:0)

Anmeld

8. april 2010

Risen

Valle81 skriver:

He he:0)

Ja stor, han var 3325 ved fødslen og havde taget 500 gram på på 10 dage:0) Så han vil fremad:0) SP sagde han var meget vaks, meget nysgerrig og MEGET vågen når han var vågen:0) Det kan man også se på billederne, han gør meget store øjne:0)

Hehe:0)

Orh hvor fantastisk ! Håber virkelig også jeg får sådan en nem lille krudugle.. Det må være så dejligt ! .. Har altså lige fundet min kommende datters kommende kæreste  haha.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.