hvor kan man købe...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2010

oo

TbCp skriver:

Var det ikke noget med at Søren havde sådan en lang stofslange-bamse-et-eller- andet.... som i ville bruge til sengerand???? Kan den måske bruges?

haha, jo, han har sådan en, men den er kun en halv meter og ikke tykkere end en knyttet hånd så den er for lille til formålet

Skoubo kan sgu sikkert sy en "banan" til mig, hvis jeg spørger hende pænt...nu har jeg i hvert fald lagt en "annonce" under ordet er frit, så må vi se...jeg gir altså ikke mellem 600 og 1000 kroner for en pøllepude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

haha, jo, han har sådan en, men den er kun en halv meter og ikke tykkere end en knyttet hånd så den er for lille til formålet

Skoubo kan sgu sikkert sy en "banan" til mig, hvis jeg spørger hende pænt...nu har jeg i hvert fald lagt en "annonce" under ordet er frit, så må vi se...jeg gir altså ikke mellem 600 og 1000 kroner for en pøllepude

Nåå det er sådan en lille slange Søren har.... høhøhø nu bliver det lidt lummert hva´.... (ja hvor er du sjov Tina )

Nej synes sgu det er dyrt for sådan en pølle! Men ville da være fint hvis der lige var en herinde der var fiks på fingrene....

Anmeld

8. april 2010

otlitrom

Hvad med den her? er det helt hen i vejret?

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/60160095

Anmeld

8. april 2010

oo

TbCp skriver:

Nåå det er sådan en lille slange Søren har.... høhøhø nu bliver det lidt lummert hva´.... (ja hvor er du sjov Tina )

Nej synes sgu det er dyrt for sådan en pølle! Men ville da være fint hvis der lige var en herinde der var fiks på fingrene....

mæææææh! 

på den anden side havde jeg ikke forventet andet end lumre kommentarer fra dig herinde

Anmeld

8. april 2010

oo

kitty skriver:

Hvad med den her? er det helt hen i vejret?

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/60160095

OH! det ser jo fantastisk ud!! fedt at man kan regne med at kaste sådan en ting man ikke lige selv kan overskue at finde ud til jer, og så får man bare løsningen lige i hånden

endnu en god grund til en tur i Ikea (hvoraf den primære jo altid vil være kötbullar )

Anmeld

8. april 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

mæææææh! 

på den anden side havde jeg ikke forventet andet end lumre kommentarer fra dig herinde

Anmeld

8. april 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

OH! det ser jo fantastisk ud!! fedt at man kan regne med at kaste sådan en ting man ikke lige selv kan overskue at finde ud til jer, og så får man bare løsningen lige i hånden

endnu en god grund til en tur i Ikea (hvoraf den primære jo altid vil være kötbullar )

Jeg synes i hvert fald den så DEJLIG ud.. Og så er den næsten lige så lang som mig, så den er faktisk STOR i min verden!!

Kodeordet var endnu engang IKEA. God tur, håber køtbullarne er gode

Anmeld

8. april 2010

Camilla_a

Jeg købte denne ammepude, men sov også med den jeg gravid, det er sådan en lang pølse og kan formes som du vil ha den. Var/er stadig rigtig glad for den

http://www.sneglehuset.com/product.asp?product=1068

Anmeld

8. april 2010

oo

kitty skriver:

Jeg synes i hvert fald den så DEJLIG ud.. Og så er den næsten lige så lang som mig, så den er faktisk STOR i min verden!!

Kodeordet var endnu engang IKEA. God tur, håber køtbullarne er gode

ja, nu er jeg jo kun liiige lidt over halvanden meter, så alt over en meter virker også meget stort i min verden (Søren er kolossal!!)

Anmeld

8. april 2010

oo

TbCp skriver:

Bodega-Tina tror jeg du skal hedde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.