Ny computer !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

289 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. april 2010

Maja_4000

Min computer er afgået ved døden ! :/

Jeg skal starte i skole til sommer , og jeg SKAL derfor have en ny til den tid ..I øjeblikket bruger jeg kærestens .. Men det er en kæmpe en , som jeg ikke kan tage med i skole ..

Jeg overvejer derfor at købe en lille notebook (netbook? Ved ikke helt hvad forskellen er)

Er der nogen som har erfaringer med de "små" bærbare computere ? Og er 7" ikke meget lille ?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

Findusinde

Umiddelbart vil jeg nok vælge en alm bærbar.. Især når den er til studie.. Jeg ville personligt blive rigtig træt af hvis jeg skulle sidde og skrive opgaver på en lillebitte computer..

Knus Annemette, som også skal starte i skole til sommer, og som gerne vil ha skiftes sin gamle bærbar ud med en ny.. Men det er vist frås!

Anmeld

8. april 2010

Mette.

Jeg læser sammen med mange som har en af de små 7" notebooks De er fine og bestemt nemme at fragte, men det er virkelig virkelig småt.. Jeg ved mange synes det er lige småt nok, hvis du skal arbejde ved den i flere timer og skrive længere opgaver..

Selv har jeg en Apple Macbook Air, den er med 13" skærm, og vejer ikke ret meget Så den kan klart anbefales.. 

Anmeld

8. april 2010

Maja_4000

Okay , jeg tager nok den lille op til overvejelse igen :p

Tak for jeres råd (:

Anmeld

8. april 2010

Mira0911

Jeg har en notebook som jeg er godt tilfreds med...

7" lyder meget lille...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.