4 måneder og udvikling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.281 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. april 2010

line melias mor

hej alle sammen syntes simpelthen i er så gode til at give råd at jeg lige ville hører om der er nogen der har et råd til mig

min datter er nu 4 1/2 måned og er begyndt at have svært ved at sove til middag. hun græder og græder selv om vi går lange turer med hende som vi altid har gjort. hun vil også hænge på armen konstant og når jeg prøver at ligge hende ned eller sætte hende i hendes stol græder hun som en sindsyg men når jeg så tager hende op igen griner og smiler hun. tænker lidt på om det er pga deres udvikling eller hvad pokker det kan være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

Barbamama

Jeg tænker at det kan være tigerspring

Anmeld

25. juli 2010

melek2303

Men hvordan opleves tigerspring, for har lidt samme problem... Hun gider bare heller ikke tage sin flaske...

Anmeld

25. juli 2010

SarahAa

melek2303 skriver:

Men hvordan opleves tigerspring, for har lidt samme problem... Hun gider bare heller ikke tage sin flaske...

Det kan opleves på mange måder tror jeg.

Men her der var det sådan at hun faktisk spiste hos mig HELE tiden. Jeg kunne ikke engang gå op og handle med hende i barnevogenen, uden at hun skulle spise ti gange før vi var hjemme igen, på trods af at Netto kun ligger 10min herfra. Hun sov overhovedet ikke til middag, så vi var begge helt udkørt om aftenen. Og hun var virkelig utilfreds ligeså snart hun ikke lå hos mig, eller ikke "hang i mine bryster" Hun vågnede ca 2 gange om natten og spiste i ca en halv time per gang.

Det er den form for tigerspring jeg har oplevet

Anmeld

25. juli 2010

Mor til Frederic og Freya

De kan reagere på hver deres måde.

Men tjek denne side ud; Der kan du tilmelde dig så der kommer en mail ved tigerspring og hvad de indeholder.

http://www.vidunderligeuger.dk/index.php?option=com_fabrik&view=form&fabrik=3&random=0&fabriklayout=labels-above&Itemid=53

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.