Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tillykke med fødselsdagen Caroline, håber du får en fantastisk dag...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TILLYKKE
TILLYKKE!!! Håber det bliver en dejlig dag!
TILLYKKE TILLYKKE
Super skøn forårs fødselsdag og den første som MOAR
Tillykke ..
Stort tillykke
Et stort tillykke med fødselsdagen... Håber du bliver forkælet af Daniel... Får nogen super gaver og sikke et dejligt vejr du har bestilt...
taaaark allesammen
det har været en rigtig dejlig dag! Min mødregruppe var her i formiddag (første gang) og det gik bare så godt Da de var gået gik jeg en tur i det dejlige vejr med barnevognen (og Laura ) og kom hjem samme tid som Daniel. Så spiste vi lagkage og jeg fik min gave af ham - en heeeel weekend med luksus, wellness og forkælelse og jeg må helt selv vælge hvor
Vejret er jo fantastisk, så det kan jeg ikke klage over
Knus fødselsdagsBARNET
Caroline86 skriver: taaaark allesammen det har været en rigtig dejlig dag! Min mødregruppe var her i formiddag (første gang) og det gik bare så godt Da de var gået gik jeg en tur i det dejlige vejr med barnevognen (og Laura ) og kom hjem samme tid som Daniel. Så spiste vi lagkage og jeg fik min gave af ham - en heeeel weekend med luksus, wellness og forkælelse og jeg må helt selv vælge hvor Vejret er jo fantastisk, så det kan jeg ikke klage over Knus fødselsdagsBARNET
Det var dælme da en god gave han har givet dig...
Dejligt at høre at det gik godt med mødregruppen...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128