Nf scanning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. april 2010

Pocha

Så er det endelig dagen hvor jeg skal til NF scanning.. Pu ha, jeg er godt nok lidt nervøs, for jeg er jo overhovedet ikke blevet scannet endnu.

I min første graviditet fik man terminsscanning i uge 7-8 stykker, men sådan er det ikke længere på OUH, der må man pænt vente til NF..

Nå, men det går forhåbentlig som det skal

Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg krydser da fingre for jer. Det skal nok gå, det er jeg sikker på Og det er jo en fantastisk oplevelse at blive scannet, hver eneste gang!

Kh

Rosa

Anmeld

8. april 2010

oo

held og lykke! jeg var til min igår og du kan godt glæde dig

Anmeld

8. april 2010

Pocha

Tjuhl skriver:

held og lykke! jeg var til min igår og du kan godt glæde dig

Jeg glæder mig også meget, men er også en lille smule nervøs for at der ikke er noget når de scanner.. (men det er der jo selvfølgelig)

Anmeld

8. april 2010

oo

Pocha skriver:

Jeg glæder mig også meget, men er også en lille smule nervøs for at der ikke er noget når de scanner.. (men det er der jo selvfølgelig)

det var jeg også...rigtig rigtig rigtig nervøs. men når man så lægger sig på briksen og ens hjerte bare hamrer derudaf og der dukker en lille spirrevip op på skærmen, så er det bare så ekstremt overvældende jeg er sikker på alt nok skal gå godt idag! og glæder mig til at høre om det når du vender hjem

Anmeld

8. april 2010

trine3112

Tror alle er nervøse til NF (og generelt bare scanninger). Det skal nok gå - og pøj pøj med det

/Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.