Ingen søvn :0(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.085 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. april 2010

Liljesilas

Jeg har de sidste to døgn, ikke kunne sove om natten, selv om jeg ikke har sovet om dagen. Jeg forstår ikke ret meget til forelæsningerne, når jeg ikke får min søvn. Nogle der har oplevet det samme i jeres graviditet? Eller har det ikke noget med den at gøre?

Hilsen en meget træt kommende mor i uge 30.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

CamillaT89

mayapigen skriver:

Jeg har de sidste to døgn, ikke kunne sove om natten, selv om jeg ikke har sovet om dagen. Jeg forstår ikke ret meget til forelæsningerne, når jeg ikke får min søvn. Nogle der har oplevet det samme i jeres graviditet? Eller har det ikke noget med den at gøre?

Hilsen en meget træt kommende mor i uge 30.

Her sover jeg også enormt dårligt, men det er fordi, jeg ikke kan ligge behageligt med maven. Bruger 1-2 timer på at falde i søvn, og vågner flere gange i løbet af natten. Måske det er noget af det samme? 

Knus

Anmeld

8. april 2010

B&J

ct skriver:

Her sover jeg også enormt dårligt, men det er fordi, jeg ikke kan ligge behageligt med maven. Bruger 1-2 timer på at falde i søvn, og vågner flere gange i løbet af natten. Måske det er noget af det samme? 

Knus

Sådan havde jeg det også havde svært ved af falde i søvn og vågnede mellem 4-8 gange om nattan...

Anmeld

8. april 2010

Liljesilas

Jeg føler mig træt om aftenen, men når vi skal sove, kan jeg bare ikke. Nogle gange falder jeg i søvn i meget kort tid, og så vågner jeg kort tid efter. Jeg er helt øddelagt oppe i skolen i dag, og enormt svimmel  piv piv...

Anmeld

8. april 2010

Anja

Tror det er ganske normalt. Nogle af de kloge mener, at det faktisk er din krop, der forbereder sig på at skulle vågne flere gange om natten for at amme, når baby kommer til verden.

Jeg har oplevet den samme søvnløshed/afbrudt søvn de sidste par mdr af mine graviditeter.

Anmeld

8. april 2010

Liljesilas

Anja skriver:

Tror det er ganske normalt. Nogle af de kloge mener, at det faktisk er din krop, der forbereder sig på at skulle vågne flere gange om natten for at amme, når baby kommer til verden.

Jeg har oplevet den samme søvnløshed/afbrudt søvn de sidste par mdr af mine graviditeter.

Ej hvor sjovt du skriver dette, for i nat (da jeg fik lov at sove) drømte jeg at jeg skulle amme mit barn.

Håber de kloge har ret, fordi det er altid dejligt, at der er en grund til man gør som man gør.

Anmeld

8. april 2010

Sisley

Jeg kan heller ikke sove ordentligt - vågner hver 1-2 time og det eneste der virker er at stå op og tisse - så falder jeg mærkeligt nok i søvn bagefter. Hvis jeg bare bliver liggende og tæller får, sker der ikke en skid - jeg skal bare ud af sengen.

Jeg tror også det er kroppen der forbereder sig på et nyt søvnmønster.

Anmeld

8. april 2010

Liljesilas

Sisley skriver:

Jeg kan heller ikke sove ordentligt - vågner hver 1-2 time og det eneste der virker er at stå op og tisse - så falder jeg mærkeligt nok i søvn bagefter. Hvis jeg bare bliver liggende og tæller får, sker der ikke en skid - jeg skal bare ud af sengen.

Jeg tror også det er kroppen der forbereder sig på et nyt søvnmønster.

Jeg har igennem hele graviditeten vågnet hver  2. time - hver gang jeg skulle tisse. Det er nemlig rigtig træls. Men det hjælper ikke - tror jeg har prøvet alt øv øv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.