Nattesøvnen ødelagt igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.139 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. april 2010

FruEllingsen

Ja så blev nattesøvnen endnu engang ødelagt.

Med jævne mellemrum er der en eller anden idiot der synes det er hyggeligt at ringe til mig flere gange midt om natten, fra hemmeligt nummer. tager jeg telefonen bliver der ikke sagt noget. afviser jeg nummeret eller tager jeg den ikke bliver der bare ringet igen og igen.

Er somregel god til at få sat min telefon på lydløs, men det havde jeg self glemt i nat.

Hvad fanden kan jeg gøre for at få det til at stoppe. deter simpelthen blevet for meget. 

Prøver at ringe til teleselskabet i dag, så må de squ kunne hjælpe mig...

Sorry skulle bare lige af med et surt opstød...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

TbCp

Drømmer skriver:

Ja så blev nattesøvnen endnu engang ødelagt.

Med jævne mellemrum er der en eller anden idiot der synes det er hyggeligt at ringe til mig flere gange midt om natten, fra hemmeligt nummer. tager jeg telefonen bliver der ikke sagt noget. afviser jeg nummeret eller tager jeg den ikke bliver der bare ringet igen og igen.

Er somregel god til at få sat min telefon på lydløs, men det havde jeg self glemt i nat.

Hvad fanden kan jeg gøre for at få det til at stoppe. deter simpelthen blevet for meget. 

Prøver at ringe til teleselskabet i dag, så må de squ kunne hjælpe mig...

Sorry skulle bare lige af med et surt opstød...

Nej hvor belastende!!!!

Ved desværre ikke hvad man kan gøre mod den slags.... måske skifte tlf.nr?

Anmeld

8. april 2010

FruEllingsen

TbCp skriver:

Nej hvor belastende!!!!

Ved desværre ikke hvad man kan gøre mod den slags.... måske skifte tlf.nr?

Det er jeg også blevet enig med mig selv om at jeg gør hvis telia ikke kan hjælpe mig.

Mon ikke man kan få det oprettet som hemmeligt så, så personen ikke bare finder det igen...

Anmeld

8. april 2010

TbCp

Drømmer skriver:

Det er jeg også blevet enig med mig selv om at jeg gør hvis telia ikke kan hjælpe mig.

Mon ikke man kan få det oprettet som hemmeligt så, så personen ikke bare finder det igen...

Det tror jeg sagtens man kan!

Anmeld

8. april 2010

Jordbærpigen

I de fleste telefoner er det muligt at afvise folk der ringer, som ikke står i ens telefonbog. Det er i hvert fald muligt i min sone ericsson.. prøv at kigge i din menu under opkald.. Der er måske noget der hedder "håndter opkald"..?

Anmeld

8. april 2010

FruEllingsen

Så har jeg snakket med telia. de kan desværre intet gøre...

Så tror sq jeg skifter mit nr. nu...

Anmeld

8. april 2010

FruEllingsen

MissSmile26 skriver:

I de fleste telefoner er det muligt at afvise folk der ringer, som ikke står i ens telefonbog. Det er i hvert fald muligt i min sone ericsson.. prøv at kigge i din menu under opkald.. Der er måske noget der hedder "håndter opkald"..?

Kan ikke lige finde nogen steder hvor man kan blokere opkald.

Men kan man overhovedet blokere det når det er hemmeligt nr der ringer??

Anmeld

8. april 2010

Jordbærpigen

Drømmer skriver:

Kan ikke lige finde nogen steder hvor man kan blokere opkald.

Men kan man overhovedet blokere det når det er hemmeligt nr der ringer??

Det kan man på min mobil. Der kan jeg vælge, at jeg kun vil accepterer opkald fra min liste. Vi har også fået lavet det sådan, at vi ikke vil modtage opkald fra hemmeligt nr på vores fastnet. Så det burde kunne lade sig gøre..

Anmeld

8. april 2010

Ox.

Jeg kan afvise ingående opkold på min telefon og jeg har en nokia ..

Men ellers, er alternativet at slukke telefonen om natten? Hvis du bruger alarmen, så går den stadig igang selvom den er slukket ...

Anmeld

8. april 2010

Vial

Hvor belastende, men ikke svært at håndtere, synes jeg. Jeg droppede for mange år siden at have mobil på lyd om natten - der var alt for mange hemmelige beundre, som forstyrrede min nattesøvn ;-) Har dog med nogle tlf lavet en familiegruppe, som kunne komme igennem. Specielt i perioder med sygdom og fødsler :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.