Mangler energi!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. april 2010

Mutti2

Jeg er helt udmattet, og mangler virkeligt energi!! Nogen der har nogle gode råd!

Jeg har endeligt fået en smule søvn i nat. Men ryster stadig af udmattelse!

Jeg har en datter der konstant er syg (heldigvis feberfri her til morgen), jeg har en lejlighed på 110 kvm der skal ryddes op inden i morgen formiddag!! Jeg har en eksamen om en uge, og over 800 sider der skal læses og forståes. Jeg har en økonomi der bare ikke hænger sammen.

Jeg er helt og aldeles brugt op!!

Jeg glemte sågar at lave den smule lektier jeg skulle lave til min gruppe i går! Det var det eneste jeg skulle huske! :-(

Knus en meget træt Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

Koen.

Milla-Victoria's mor skriver:

Jeg er helt udmattet, og mangler virkeligt energi!! Nogen der har nogle gode råd!

Jeg har en datter der konstant er syg (heldigvis feberfri her til morgen), jeg har en lejlighed på 110 kvm der skal ryddes op inden i morgen formiddag!! Jeg har en eksamen om en uge, og over 800 sider der skal læses og forståes. Jeg har en økonomi der bare ikke hænger sammen.

Jeg glemte sågar at lave den smule lektier jeg skulle lave til min gruppe i går! Det var det eneste jeg skulle huske! :-(

du får da lige en .. har du vist brug for! Jeg kunne godt komme og rydder op for dig, er i rigtig rengørings humør i dag

Anmeld

8. april 2010

Mutti2

lillespurv19 skriver:

du får da lige en .. har du vist brug for! Jeg kunne godt komme og rydder op for dig, er i rigtig rengørings humør i dag

Åhhh tak søde. Det varmede.

Det var lige hvad jeg havde brug for!

Og du må MEGET gerne komme og gøre rent for mig

Anmeld

8. april 2010

betski

Åhh hvor jeg dog kender udmattelsen. Er selv inden i en periode hvor jeg føler jeg bare kan sove sover sove.... Når jeg er i sådanne perioder skærer jeg ned på sukker (ihh det er svært, for har MEGA lyst til sukker når jeg er træt) Jeg laver kun de mest nødvendige ting. Går i seng når den bette er blevet puttet.

Se på din dag; er der noget du kan lade ligge til overskudet er der igen? Drop bekymringer om det du ikke kan ændre (sygdom, økonomi ect.) Hold fokus på dig og din lille pige og sørg for at hvile/sove!

Du skal se, pludselig vågner du op en dag, ser solen og er fuld af energi  Et stort kram til en træt mor fra en træt mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.