Jeg skriver lige ano, da jeg ikke ved hvem jeg kender der kigger med.
Mig og min kæreste har været sammen i 4 år til sommer, han har et barn fra tidligere forhold på 6 år nu, som jeg bare elsker. Hans mor derimod har altid været imod mig, og gjort alt hvad hun kunne i starten på at gøre livet surt for os. Såsom at nægte at lade deres søn komme hjem til os, når vi skulle have ham, fordi "hendes søn ikke skulle være med sådan en uansvarlig ung pige" og min kæreste havde det allerede svært nok da han ikke ville flytte sønnen med ind hos mig, da han først flyttet ind, så vi så ham kun hver anden weekend, hvilket hun gjorde alt for at ødelægge. De har fælles forældre myndighed, så hun havde jo intet at skulle have sagt!
Men det var nogle lange 2 første år i vores forhold, især fordi hun hele tiden prøvede at gøre det surt for os. Og når sønnen så var hos os, hørte vi om alle de forskellige fyrer som mor havde med hjem, og så siger hun jeg er uansvarlig?
Endelig møder hun så en fyr fra sit arbejde, som hun flytter ind med rigtig hurtigt, hvilket var noget hun brokkede sig over at min kæreste gjorde. Men det var selvfølgelig okay når det var hende selv.
1 år efter blev de gift og havlt år senere var hun vidst gravid. Og hun synes vi var uansvarlig og gik forhurtigt frem?
Jeg er selv gravid i uge 24, min kæreste og jeg er ikke gift. Og jeg er på ingen mde jaloux, hun må gøre lige hvad hun vil, hun skal bare ikke være dobbel moralsk bagefter!
Da jeg er meget hurtig til at få dårlig samvittighed, og min kæreste helst ikke gider skændes med hende. Får hun som regl altid sin vilje, men nu er jeg virkelig begyndt at få et indædt had til hende!!!
Da hun skulle giftes sidste år, måtte vi rykke vores planlagte ferie, fordi hun rigtig gerne ville have ham med til bryluppet - okay fair. men så lad dog vær med at planlægge det i vores uge og så i sommerferien. hallo!!!
Da de skulle blive enige om nogle skole, skulle de hver finde 3 skole de synes var gode. Hendes 3 valg var imellem en skole der havde været lukket i over 1 år, en skole der henviste sig islamiske/arabiske børn og en skole, som var forbeholdt til børn der skulle forbrede sig på et liv i danmark eller udlandet - Vi tænkte bare, tager hun ikke det seriøs? De blev så enige om en privat skole, som "hun glemte" at betale indmeldingsgebyret til sidste sommer, og det fandt vi heldigvis ud af, da vi ringede til skolen for at hører hvor langt han var kommet på ventelisten.
Vi har han 1 uge hver, og hun vælger altid at skrive og spørger om at få ham ekstra i vores uger! hvilket er en stor belastning. Vi har bedt hende om at skrive mail eller sms, fordi hun har tendens til at råbe i telefonen, eller også fordi hun altid ringer om de mest fuldstændige lige glydige ting! - jEG ER SÅ TRÆT AF HENDE.
Når men, de sidste 2 år, har vi haft sønnen, 1 uge af gangen hver, vi har altid selv betalt tøj, sko, fritidsaktiviteter og lignede. Samtidig med det har vi også betalt børnebidrag, hvilket hun slet ikke er berettiget til. Så nu har vi søgt om at få dem bortfaldet. Idag fik vi så et brev fra statsforvaltningen, men en kopi af hvad hun har skrevet til dem, og der skriver hun, at det er hende der betaler alt tøj, frisør, frittidsaktiviteter m.m. Jeg er dybt rystet, for det jo en direkte løgn! Min tål modighed er virkelig brugt op nu! Vi har lavet et modsvar til startsforvaltningen, hvor vi har inkluderet statsforvaltningen egen side, hvor det tydeligt fremgår at vi opretholde forørgerpligten over for sønnen. Så nu er det bare at
for det hele lykkes.
Jeg ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg, jeg er bare så træt af hende!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, Andre der har været ude for noget lign?
Hilsen den fortvivlede