Medicinsk abort? please hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. april 2010

Anonym trådstarter

hvor langt skal man være for at ku få sådan en? er det 12 uger som en udskrabning eller? hvordan forgår det? jeg mangler virkelig nogle erfaringer ... da jeg ik ved om jeg skal det ene eller det andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

Sommerfuglen.

Anonym skriver:

hvor langt skal man være for at ku få sådan en? er det 12 uger som en udskrabning eller? hvordan forgår det? jeg mangler virkelig nogle erfaringer ... da jeg ik ved om jeg skal det ene eller det andet

du kan få den lavet inden 9. uge.

Anmeld

7. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

Det er inden 9. uge og der er stor stor forskel på om du vælger de ene eller det andet. Har du ikke snakket med din læge om mulighederne?

Anmeld

7. april 2010

Kløver

Anonym skriver:

hm jeg mener det er inden 12 uger, men synes da du skal snakke med lægen om det, og hvordan du har det bedst med det hele

Anmeld

7. april 2010

Sommerfuglen.

Anonym skriver:

Jeg ville helt klart vælge udskrabning. For medicinsk er en lang smertefuld, var det hvertfald for mig!, uge. Jeg fortryder jeg valgte medicinsk abort. Med udskrabning kan du komme hjem efter et par timer, og medicinsk tager en uge, som føles lang!

Anmeld

7. april 2010

Sommerfuglen.

Maja84 skriver:

hm jeg mener det er inden 12 uger, men synes da du skal snakke med lægen om det, og hvordan du har det bedst med det hele

Det er inden 9. uge, for det var lige før jeg ikke kunne få medicinsk. Jeg var en dag fra jeg ikke måtte få den. Ellers skulle jeg have haft udskrabning.

Anmeld

8. april 2010

trine3112

Jeg ville også vælge en udskrabning. Jeg havde en ret dårlig oplevelse med medicinsk abort.

Tag en snak med læge/gynækolog eller hvem der nu har henvist dig, så du kan få forklaret, hvad der sker ved hhv. det ene og det andet.

/Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.