Sove på maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.097 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. april 2010

Sisley

De damer

Det lyder sikkert vildt, men jeg kan stadig sove på maven her i min 36. uge! Jeg ligger selvfølgelig ikke direkte ovenpå "bulen", men med det ene ben bøjet, så jeg nærmest ligger på siden af maven.

Er der nogen, der ved, om det er farligt for baby - jeg ligger jo trods alt nærmest lige ovenpå hende?! Jeg sover elendigt på siderne og ryggen og vågner hver 1-2 time. Kan jeg derimod fortsætte med at snorke på maven sover jeg fantastisk!

Knus til alle
Sisley 35+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

quity

Jeg vedikom det er farligt.Men ville bare lige fortælle at da jeg ventede mit 1. barn sov jeg også på maven gennem hele graviditeten. Vågnede endda på maven den nat veerne startede.

Anmeld

7. april 2010

Mette.

Sisley skriver:

De damer

Det lyder sikkert vildt, men jeg kan stadig sove på maven her i min 36. uge! Jeg ligger selvfølgelig ikke direkte ovenpå "bulen", men med det ene ben bøjet, så jeg nærmest ligger på siden af maven.

Er der nogen, der ved, om det er farligt for baby - jeg ligger jo trods alt nærmest lige ovenpå hende?! Jeg sover elendigt på siderne og ryggen og vågner hver 1-2 time. Kan jeg derimod fortsætte med at snorke på maven sover jeg fantastisk!

Knus til alle
Sisley 35+3

Jeg gør det samme til trods for jeg er i uge 39 Min JM siger det er fint så længe det ikke er ubehageligt..

Anmeld

7. april 2010

Laulund87

hvor sjovt, nøjagtig sådan lå jeg også hvis jeg skulle have bare lidt søvn..min datter har ikke taget skade af det

Anmeld

7. april 2010

Mira0911

Sådan lå jeg også da jeg var gravid... Og der skete ikke noget...

Anmeld

7. april 2010

Bare mig..

Sådan ligger jeg også.. Og jeg har efterhånden spurgt min JM nogen gange, for jeg synes ikke det giver mening, hvis det ikke er skadeligt.. Men nej, det er det åbenbart ikke..

Jeg sover også på ryggen, og min JM siger, at så længe du ikke bliver dårlig eller det gør ondt, så bliv bare ved...

Hun sagde "tro mig!, du vender dig helt automatisk hvis du ikke kunne holde det ud!"

Så du vender dig vidst bare af dig selv, hvis det var noget du ikke kunne..

Så sov du bare videre sådan!

Marikka 34+6, som både sover på maven og ryggen!

Anmeld

7. april 2010

Sisley

Tak for Jeres svar - og her troede man lige, at man var den eneste (hvor er det godt vi har baby.dk)

Jeg regnede også med, at min krop såen selv styrede det og jeg ville vende mig automatisk, hvis det ikke var godt for lillefisen eller mig selv.

- så nu vil jeg lige straks gå i seng og forhåbentlig sove godt!

Godnat S.

Anmeld

7. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Sådan sover jeg også Altså halvt på maven med det ene ben bøjet

Men jeg er jo også 'kun' 18+3 yay ...

OGSÅ GODNAT!! (sidder med tandbørsten i munden )

Anmeld

7. april 2010

Cris

Nej, sådan sover jeg også gerne og har gjord. Men dengang jeg var gravid prøvede at gøre på min vestre side, da det er bedre at ligge på den. Hvis man ligger på venstra side circulere bloden meget bedre og babien kan finde på en bedre måde den stilling som skal have, til at have en hurtigere fødsel. Nogle gange vågnede jeg med de meste mærkelige stilling, men til at falde i søvn skulle og skal jeg ligge på den måde. Nu at jeg ikke er gravid gør jeg det på både den ventre og den hjøre side.

Anmeld

7. april 2010

mariamiss6

Lol Sådan har jeg sovet i maaaaaange år... nu vi er så mange forstår jeg ikke hvorfor folk altid har sagt jeg er mærkelig hehe....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.