Opdatering: øj, hvor jeg glæder mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

288 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. april 2010

Ranarupta

Ja, så var min skønne kæreste til re-eksamen, da han dumpede den første omgang. 
Denne gang bestod han med et flot 10-tal!

Og så var det dagen, hvor jeg fik nye bh'er - for første gang i 4 år   og vi fik aflagt et besøg i Ikea, Babysam og Bilka for at handle ind til Bønnes værelse.
Vi fik en god blandet landhandel, men desværre ikke noget puslebord, da de ikke havde det hjemme. Men det skulle komme om halvanden uge.

Dog har denne dags shopperi medført, at jeg har pi**eondt i fødder og bækken/lænd og endnu engang føler jeg, at jeg har siddet på en cykelsadel i et halvt år...

Så jeg har ikke engang haft mulighed for at pakke ud og hygge med tingene. Men det kommer forhåbentlig imorgen - efter at jeg har været ved JM. 

Dette var blot et glædes-indlæg! For - ihhh!! - hvor er jeg stolt af min kloge kæreste!!

Den "gamle" tråd:
https://www.baby.dk/debat/45191pi1/ordet-er-frit/oej-hvor-jeg-glaeder-mig.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

oo

TILLYKKEEEEEE til din mand! et ti-tal skal man sørme ikke kimse af

jeg håber du har det bedre imorgen, så du rigtig kan nulre rundt med alle dine babyting

Anmeld

7. april 2010

otlitrom

Tillykke med manden! Og især med alle baby-tingene.. Håber du snart er ovre de ømme fusser og nummi, så du kan hygge dig med at pakke ud

Anmeld

7. april 2010

Lone Jakobsen

sikke et dejligt indlæg

Anmeld

7. april 2010

MariaJ

Sikken en dejlig dag. Tillykke med manden og god fornøjelse med udpakning af babytingene. Det er så hyggeligt.

Maria

Anmeld

7. april 2010

Tvilling

Stort tillykke med manden Kære Karina  Forstår godt du er stolt af ham!!

Og dejligt I har fået shoppet. . Hmm håber du er i bedre stand i morgen  så du kan få pakket ud og nydt dine ting.

Held og lykke ved JM

Mette

Anmeld

7. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

Tillykke med 10 tallet Det er et rigtig spændende fag Og dejligt med shoppeturen - jeg er helt misundelig. Jeg vil også shoppe i IKEA (ved dog ikke hvad jeg skal købe )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.