Hvornår er det tid til støvler og sko?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.114 visninger
17 svar
0 synes godt om
7. april 2010

Mira0911

Julie kan ikke gå endnu... Dp'en sagde at hun skulle til at have noget andet fodtøj end de fodluffer hun bruger...

Men hvad er lige det bedste for Julie's fødder at bruge?

Jeg tænker når du sidder i sandkassen eller tøffer rundt i haven på alle 4...

Håber nogen kan hjælpe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

Diana...

Så længe hun ikke går må hun ikke få fast fodtøj på da det ikke er sund for deres fusser. 

Anmeld

7. april 2010

Mira0911

Diana... skriver:

Så længe hun ikke går må hun ikke få fast fodtøj på da det ikke er sund for deres fusser. 

Kan slet ikke forstå hvorfor dp'en siger hun skal have noget andet fodtøj...

Anmeld

7. april 2010

Ni-ko-li-ne

MoarJ skriver:

Julie kan ikke gå endnu... Dp'en sagde at hun skulle til at have noget andet fodtøj end de fodluffer hun bruger...

Men hvad er lige det bedste for Julie's fødder at bruge?

Jeg tænker når du sidder i sandkassen eller tøffer rundt i haven på alle 4...

Håber nogen kan hjælpe...

hmm...... er det de der overtræksfutter hun har?

altså mit bedste bud er noget ala prewalker..... de helt bløde skind sko... men jeg kan ikk se at de skulle være bedre end overtrækserne

Anmeld

7. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Lina kan heller ikke gå og hun bruger de samme overtræksfutter udenfor. Vs har ikke sagt noget om, at hun skal have rigtige sko endnu. Indenfor bruger hun kravlesko

Anmeld

7. april 2010

Mira0911

ka-ri-na skriver:

hmm...... er det de der overtræksfutter hun har?

altså mit bedste bud er noget ala prewalker..... de helt bløde skind sko... men jeg kan ikk se at de skulle være bedre end overtrækserne

Ja det er de overtræks futter hun har...

Anmeld

7. april 2010

Mira0911

MoarHvidovre skriver:

Lina kan heller ikke gå og hun bruger de samme overtræksfutter udenfor. Vs har ikke sagt noget om, at hun skal have rigtige sko endnu. Indenfor bruger hun kravlesko

Jeg synes det er underligt at dp siger sådan...

Anmeld

7. april 2010

Sjl-msl-Mkl

hej.

Min datter fik see kai run sandaler, da hun jo begyndte og gå med hjælp og ved ting allerede i sommeren sidste år. De er super gode.

Men jeg købte ike sko til hende får hun selv begybdte, og sagde derfor og til dp at det skulle hun simpekthen ikke forvente eller noget. I min datters dp er der da en dreng der har overtrækssko på. Så det kan man altså sagtens stadig gør..

Anmeld

7. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
MoarJ skriver:

Jeg synes det er underligt at dp siger sådan...

Ja, det er godt nok noget mærkeligt noget af sige, hm hm. Jeg regner ikke med, at købe rigtige sko til Lina før, at hun begynder at gå. Mon ikke, at hun snart begynder på det, hi hi hi

Anmeld

7. april 2010

Mira0911

MoarHvidovre skriver:

Ja, det er godt nok noget mærkeligt noget af sige, hm hm. Jeg regner ikke med, at købe rigtige sko til Lina før, at hun begynder at gå. Mon ikke, at hun snart begynder på det, hi hi hi

Mon ikke hun gør det...

Dp siger at Julie går snart...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.