Ok, nu er jeg i gang. Jeg har jo fulgt med herinde og kæk tænkt det bør jeg da også kunne
. Og så var det lige jeg lovede en kollega at jeg da sagtens kunne lave ikke bare en, men 2!!!! kager til hendes mand og datters fødselsdag.
Nøj det tager så lige noget mere tid end jeg havde troet, og jeg har kun bagt bundene, og i morgen kommer så pynten, som jeg kun kan forestille mig tager endnu længere tid, men det er nok også noget sjovere!!!
Så de damer, hvor lang tid tager det jer at lave de her fantastiske kager - jeg ved godt forskellige størrelser må tage mere eller mindre tid, men mine er altså en rund fra en alm springform og så en der gerne skulle ende med at ligne en bil
, hvis alt går som det skal. - Og det løber da også op, hvad bruger i ca på indkøb - jeg plejer at handle økologisk, men overvejer om kagerne muligvis kunne være ikke øko, men nej hvorfor så lave dem.
Og lige en sidste ting, det kan godt være det ikke må stå på siden, men hvad tager i for det, for hvis man er så langsom som jeg og skulle have været timelønnet, så var det godt nok blevet nogle dyre kager.
1000 tak for alle jeres gode indlæg og billeder, jeg er nærmest afhængig af denne side!
Ha ha ser frem til at læse jeres svar.
En træt ida
Anmeld