Må vi se din hjemmeside?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. april 2010

Slettet

Jeg prøver på at lave en hjemmeside, men jeg synes ikke rigtig at den bliver som jeg gerne vil have den

Er der nogen som vil vise deres hjemmeside frem som inspiration? Pral endelig og smid et link!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

L.J.L

Swips.. skriver:

Jeg prøver på at lave en hjemmeside, men jeg synes ikke rigtig at den bliver som jeg gerne vil have den

Er der nogen som vil vise deres hjemmeside frem som inspiration? Pral endelig og smid et link!

du må da gerne se min

www.liselarsen.dk

Anmeld

7. april 2010

foto på lærred

ok så

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

7. april 2010

Slettet

linselouise skriver:

du må da gerne se min

www.liselarsen.dk

Wauw den ser bare rigtig professionel ud

Har du brugt lang tid på at lave den?

Anmeld

7. april 2010

*A*

Hvilken type hjemmeside laver du? Programmerer du selv, eller bruger du en skabelon?

Anmeld

7. april 2010

Slettet

foto på lærred skriver:

ok så

www.foto-paa-laerred.dk

Det er jo helt vildt! Hmm jeg tror da sagtens, at jeg kunne finde på at sende en bestilling i din retning

Anmeld

7. april 2010

Slettet

*A* skriver:

Hvilken type hjemmeside laver du? Programmerer du selv, eller bruger du en skabelon?

Det er sådan en 123hjemmeside med skarbelon, men jeg synes ikke rigtig at jeg kan få det til at se "harmonisk" ud - jeg har haft det én gang før men dengang var det nemmere, det er som om der ikke er de samme muligheder mere

Anmeld

7. april 2010

*A*

Swips.. skriver:

Det er sådan en 123hjemmeside med skarbelon, men jeg synes ikke rigtig at jeg kan få det til at se "harmonisk" ud - jeg har haft det én gang før men dengang var det nemmere, det er som om der ikke er de samme muligheder mere

Ok... Jeg kender slet ikke til hvordan 123hjemmeside fungerer, men jeg har da faldet ove ret par stykker som jeg synes har været flotte.

Mangler du inspiration til hvad du skal lægge ud på din hjemmeside eller er det placeringen af tekst og billeder der volder problemer?

Anmeld

7. april 2010

Slettet

Mangler du inspiration til hvad du skal lægge ud på din hjemmeside eller er det placeringen af tekst og billeder der volder problemer?

Nej jeg ved præcis hvad jeg gerne vil have på siden, men det er det der med farve og mønstersammensætning som jeg fumler lidt med at få til at se flot ud...

Anmeld

7. april 2010

TbCp

Her er vores www.bjelkerne.dk

Og den jeg laver til Liva er labr.nemhjem.dk der kan logges ind med guest og guest i brugernavn og kodeord

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.