Er det mig der er noget galt med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

711 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. april 2010

Anonym trådstarter

Hej

Jeg er gravid - dejligt. MEN jeg har ikke haft lyst til sex siden før jeg fandt ud af jeg var gravid.

Manden har heller ikke prøvet til, hvilket et eller andet sted gør mig lidt ked af det for har han heller ikke lyst mere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

Miss Tina

Hejza.

Tillykke med maven

Der sker bare noget med lyste når man står med testen, nogen får mere lyst andre mindre lyst. Så det er helt normalt. Jeg aner intet om hvordan mandens lyst, men tror at de har det på samme måde.

Tina

Anmeld

7. april 2010

Faith

Anonym skriver:

Hej

Jeg er gravid - dejligt. MEN jeg har ikke haft lyst til sex siden før jeg fandt ud af jeg var gravid.

Manden har heller ikke prøvet til, hvilket et eller andet sted gør mig lidt ked af det for har han heller ikke lyst mere?

Jeg tror mange mænd bliver lidt bange når deres kæreste/kone blir gravide. Min mand siger i hvert fald at han er bange for at sex kan skade drengene.

Men i alle bøger jeg har læst i står der at sex på ingen måde er skadeligt for fostret. Så det er måske bare at hoppe ud i det.

Det med lysten tror jeg er meget individuelt. Nogle får øget sexlyst mens andre helt mister lysten. Der er intet der er unormalt tror jeg.

Anmeld

7. april 2010

oo

vi har heller ikke lavet løjer siden jeg blev gravid. jeg har vel egentlig fysisk lyst som normalt, men mentalt er jeg bare "åååårh jeg giiiiiiider det ikke!". Søren er heldigvis en knag og ordner sagerne selv uden at presse på

Anmeld

7. april 2010

Anonym trådstarter

Rart at høre andre har det på samme måde... må helt ærligt indrømme at jeg før kvalme bare ved tanken...

Anmeld

7. april 2010

Liljesilas

Anonym skriver:

Hej

Hejsa.

Det er for det første helt normalt at miste sexlysten både for manden og kvinden. Det kan for jeres begges vedkommende både være fordi i ved der ligger en lille baby der inde, som i måske er bange for at skade. Det kan også bare være fordi der sker så meget nyt med din krop, og i jeres liv. Jeg har nemlig selv mistet meget af lysten under graviditeten, og vi har ikke ret tit sex, fordi jeg synes det er frastødende med min mave/krop som har taget en del på. Éllers har jeg rimelig ondt når vi dyrker sex, ind til jeg er rimelig udvidet der nede. For mit vedkommende, er det også fordi jeg er meget træt og har mange tanker omkring babyen. Håber i finder en løsning, men det er altså helt normalt...

Anmeld

8. april 2010

JustAnotherName

Min lyst var mærkeligt nok STØRRE mens jeg var gravid ...begge gange 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.