abort/ udskrabning erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

853 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. april 2010

Anonym trådstarter

vil du ikke forklare mig hvordan det foregår sådan step by step? jeg har virkelig brug for at høre om det da jeg snart skal ha en abort og jeg er lidt bange.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

Sujan

Både mig og min veninde har fået abort og det foregik på helt forskellige måder.. Jeg blev indlagt fik en stikpille og efter nogle timer lagt i fuld narkose.. Derefter vågnede jeg lidt øm.. Blev observeret i 1 døgn og tog hjem.. Min veninde kom på sygehuset lagt i narkose og var ude igen kort tid efter.. Man er lidt øm og kan bløde lidt..

Anmeld

7. april 2010

Muffinmus

Tja, jeg blev lagt i narkose kl 1 om natten, vågnede igen kort tid efter det var slut. Selve indgrbet tog sølle 15 min.

Blev derinde til om morgenen, men det var kun fordi det var nat, ellers havde de smidt mig hjem igen næsten med det samme:-)

Synes alt i alt det var en rolig oplevelse. SElvfølgelig gjorde det ondt i mig, fordi det var virkeligt et ønskebarn. Men der ud over var det ok og ville ikke være nervøs for det igen hvis det var.

Eneste minus er man kan få underlivsbetændelse af det, det fik jeg, men fik hurtigt en behandling og vupti, så var det ovre igen.

Og så er det lidt underligt at man vågner op i samme sindstilstadn som da jeg kom i narkose, jeg var voldsomt ked af det.

Og har da 2 sunde lækre unger i dag.

Anmeld

7. april 2010

sofie85

jeg skulle have fjernet et allerede dødt barn. Om aftenen skulle jeg tage en pille, den fik mig til at bløde i løbet af natten og om morgenen kom moderkagen ud, så kom jeg op på hospitalet og blev klædt om og fik 3 smertestillende piller jeg skulle tage. så sad jeg og ventede indtil jeg blev kaldt ind. og var også skide bange og ked af det, men de var rigtig søde... de lagde mig op og jeg fik elektroder og alt det der på og så satte de det drop hvor de sprøjter narkosen ind. først sprøjtede de noget ind som man blev lidt varm i kroppen af og ør i hovedet af og lige bagefter narkosen og så husker jeg ikke mere før jeg vågnede op og de kørte mig ud fra operationsstuen. jeg havde ingen smerter heldigvis, men sov mere end jeg plejer den dag. men du har ikke noget at være nervøs for, det tager kun et kvarter og du mærker intet under indgrebet. knus

Anmeld

8. april 2010

Kløver

Anonym skriver:

vil du ikke forklare mig hvordan det foregår sådan step by step? jeg har virkelig brug for at høre om det da jeg snart skal ha en abort og jeg er lidt bange.

Jeg har aldrig selv prøvet det, men har støttet en veninde igennem. Hun blev undersøgt på sygehuset, hvor hun fik nogle piller, og så nogle med hjem, hun skulle tage efter et hvis antal timer, det var medicins hvor kroppen så selv udstøder fostret, hun havde ikke rigtig ondt, men kun en form for kraftig menstruation, men blødte dog lidt mere og over flere dage, og kom lidt tid efter(kan ik huske hvor længe) op på sygehuset og fik taget skrab, og undersøgt at alt var som det skulle være.

Håber det forløber, på den bedste måde for dig, og sender et stort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.