Md skanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

964 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. april 2010

Mariekjellerup

Hej alle sammen.

så har vi været til MD skanning, det hele så super ud, så bare skønt.

men kønnet var ikke nemt at se, da den lille lå med samlede ben, hun troede måske det var en pige, men sagde at det også kunne være en dreng. er der andre der har prøvet dette? vi vil gerne have en kønsskanning, med ved ikke hvor, da vi bor i herning.

knus marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

Faith

Mariekjellerup skriver:

Hej alle sammen.

men kønnet var ikke nemt at se, da den lille lå med samlede ben, hun troede måske det var en pige, men sagde at det også kunne være en dreng. er der andre der har prøvet dette? vi vil gerne have en kønsskanning, med ved ikke hvor, da vi bor i herning.

knus marie

Jeg bor i Aulum og kørte helt til Kolding for at få en kønsskanning i uge 16. Hun var ret sikker på det var 2 drenge og det blev da osse bekræftet til MD. Det hedder Skanningsklinikken i Kolding hvis i vil køre så langt for det. De er meget søde og grundige. Det koster 800 kr.

Anmeld

7. april 2010

NoName

Mariekjellerup skriver:

Hej alle sammen.

knus marie

Da jeg var til MD fik vi også kønnet som en muligvis.... Blev så nysgerrig at jeg ringede til en klinik og fik heldigvis en afbuds tid samme dag... og jeg venter på en pige...

prøv www.jordemoder.dk eller www.skanningsklinikken.dk

det er lige dem jeg kender.

Glæder mig til at høre hvem din lille indflytter er

Knus fra NoName 24+0

Anmeld

7. april 2010

dithmer

Mariekjellerup skriver:

Hej alle sammen.

knus marie

Hej.

Da vi ventede vores 2. datter fik vi lavet en kønsscanning i Aalborg på privatklinik som ligger ved Stranden. Det kostede 1000. De anbefalede man ventede til uge 25 for at kunne se det bedst.

Vi ønsker det samme her nu vi venter barn nr. 3.

Anmeld

7. april 2010

Bare mig..

Skanningsklinikken brugte vi. Vi fik en almindelig 2d skanning, og hun sagde hun ikke var et sekund i tvivl, det var en pige. Der giver de jo også garanti..

Vi gav 500 kr for en almindelig skanning, og det var pengene værd! (Jeg vil dog sige, at hvis man gør det for at få billeder, skal man ikke gøre det der.. Samtlige 20 billeder vi fik ca, var ren L***, og vi kan ikke se noget som helst derpå, det kunne vi kun på skærmen.) Derudover synes vi det var alle pengene værd.. De plejer at have okay med tider!

Marikka 34+6

Anmeld

7. april 2010

LouiseNielsen

Mariekjellerup skriver:

Hej alle sammen.

knus marie

Dejligt alt var som det skulle være.....

Hvis i har 1500 kr til det, vil jeg klart anbefale jer en køretur til Silkeborg og få lavet 3d/4d scanning.....

Var vi og jeg kan sige dig det var en oplevelse for livet.....

Anmeld

7. april 2010

TbCp

Mariekjellerup skriver:

Hej alle sammen.

knus marie

Vi var helt henne i uge 32 inden Liva ville skille benene ad :9 Indtil da havde de ligget krydset ved hver eneste scanning :

Anmeld

7. april 2010

Mariekjellerup

Har bestilt en kønsskanning imorgen kl 15.30 i herning til 825 kr, så glæder mig rigtig meget

Anmeld

7. april 2010

MinWilliam

Dejligt det hele så fint nu

Træls barnet lå med samlede ben.. Håber du finder et sted til kønscanning..

Anmeld

7. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Dejlig dejlig dejlig

Skønt at læse om en dejlig MD scanning, når jeg skal på tirsdag - Ærgelig den lå med samlede ben. Idun og Tom har også overbevist mor om at vi skal have kønnet atvide, så nu er vi alle sammen meget nysgerrige. Idun sætter sine penge på lillesøster, far på lillebror - mor mest på et sundt barn

MEN - jeg tror nu faktisk mest på en pige, fordi der jo KUN siden min oldemor født piger, sååeee... Og Dorthemus (min moster) skal jo også have en pige sååee LAD OS SE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.