Vores rumpenisse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2010

Jules

Hvor dejligt at alt var som det skulle være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

Barbamama

Nej hvor er den fin!!! Og man græder sgu altid når man ser sin lille bebs for det er bare så fantastisk at få lov til at få et lille kig ind til ens lille skat

Anmeld

7. april 2010

oo

michella80 skriver:

Nej hvor er den fin!!! Og man græder sgu altid når man ser sin lille bebs for det er bare så fantastisk at få lov til at få et lille kig ind til ens lille skat

jeg kan slet ikke forstå den kan være så sprællevende og jeg kan overhovedet ikke mærke det mindste!! det er jo fantastisk!

Anmeld

7. april 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

jeg kan slet ikke forstå den kan være så sprællevende og jeg kan overhovedet ikke mærke det mindste!! det er jo fantastisk!

Ja det kan jeg også godt huske jeg tænkte. Man ser den spræller helt vildt og man kan ingenting mærke. Men det kommer og så er det bare fantastisk!!!

Anmeld

7. april 2010

anna-jonas

Det glæder mig, Trine................at Rumpenissen drøner rundt og har det godt. Tænk, at du allerede er 12 uger henne.............tiden kan hurtigt gå.

Knus Mette

Anmeld

8. april 2010

oo

Anna-jonas skriver:

Det glæder mig, Trine................at Rumpenissen drøner rundt og har det godt. Tænk, at du allerede er 12 uger henne.............tiden kan hurtigt gå.

Knus Mette

jeg er endda 13 uger henne!!

Anmeld

8. april 2010

Dictes mor

Tillykke med scanningen, sikke en dejlig nyhed at alt er som det skal. Og sikke en fin rumpetrold Var det ikke bare vildt? Det er jo helt fantastisk at se billederne af din lille mus! Og tænk sig at du allerede er så langt henne, før vi får set os om, så har du fået din baby... Tiden går bare så hurtigt lige pludseligt!

Anmeld

8. april 2010

Bayze

Tjuhl skriver:

så er vi kommet hjem efter NF scanningen....PUHA og NØØØJ og ÅÅÅH og SUK! man var jo hele følelsesregistret igennem!!

jeg brugte hele morgenen på at sige til mig selv, at den selvfølgelig var der og var levende og rask og jeg begyndte også at få lidt sommerfugle i maven som formiddagen skred frem. Da vi så sidder på svangreklinikken og venter er det ligesom om hele min hjerne blir slettet og der er bare fuldkommen hvidt inde i hovedet. Så kommer der en ung japansk kvinde og hendes veninde ud fra scanning og hun ringer til nogen og begynder at græde og fortæller et eller andet om "bebe". hold op hvor var det bare...grumt!! jeg var lige ved at begynde at græde også. det kom bare susende tilbage hele oplevelsen sidste år hvor vi troede vi skulle se vores fantastiske baby og så var den der bare ikke - i hvert fald ikke der hvor den skulle være. og hvorfor fanden sender man sådan en kvinde ud og sidder i venterummet fuld af gravide???? Søren nåede at hidse sig helt op over det, ikke på vores vegne, selvom det selvfølgelig var ubehageligt fordi man blev mindet om, at NOGEN altså får en dårlig oplevelse, men på hendes vegne. så skal hun sidde der og glo på os og få smasket i fjæset hvad hun (måske) har mistet.

men vi kom ind hos en rigtig flink mandlig læge, der startede med at fortælle, at han altså normalt stod for misdannelsesscanningerne, så derfor var han ikke heeeelt vildt god til NF, men nu ville han scanne mig og så ville sygeplejersken komme og hjælpe ham okay! så jeg lagde mig på briksen og fik trukket temmelig godt ned i bukserne og en ordentlig klat "smør" på maven og DER lå vores baby  jeg kom til at trille en tåre, hold op hvor var det fantastisk. og hvor følte jeg mig bare gravid da jeg blev scannet UDENPÅ maven

babyen spjættede og rullede og tørrede sig i øjnene på præcis samme måde som August (vores kat) og slog ud med armene og hoppede med numsen - det ER en rumpenisse, der var godt gang i bagen på den og lige på det første billede kunne vi allesammen med det blotte øje se, at nakkefolden var meget meget tynd. men så blev lægen så ivrig efter at vise os hvor fin den var, at han glemte at tage billede, så han måtte scanne og scanne og scanne og jeg måtte flere gange løfte bækkenet og vrikke med måsen og til sidst kom sygeplejersken og forsøgte og så fik de den endelig målt. da de så havde tastet alt ind i systemet udbrød de begge to "ja, det er meget, meget lavt!" og smilede over hele femøren. "din termin bliver rykket til 13. oktober (på Carlas fødselsdag) og din baby har det rigtig godt, tallet er 1:15000, det er en meget meget meget lille risiko" nåhjo og så har den "en meget fin rygsøjle".

så gik vi derfra og var bare enormt lykkelige og for første gang var vi slet ikke sådan "oh fuck!", det var bare en varm varm følelse af "jeg kan slet ikke vente til jeg skal møde dig"

I får lige et par snapshots, den ligger ligesom på maven med hovedet ude til venstre:

ÅÅHHR hvor er det dejligt at høre - havde sådan håbet på netop den tilbagemelding! Og sikke en dejlig fortælling, det er simpelthen bare sådan en fantastisk oplevelse. Tillykke tillykke

Anmeld

8. april 2010

Bayze

Tjuhl skriver:

Ha ha - nej det er lige præcis sådan det er! Min lillefis sprang også rundt som en elitegymnast under scanningen og jeg blev sådan ved med at kigge ned på maven i forventningen om at NU måtte jeg da kunne se det på maven og mærke det i maven når han sprællede så meget

Anmeld

9. april 2010

Ida.

Åh Trine hvor er det en smuk rumpenisse, I har skabt hver skanning er bare helt fantastisk - og NF-skanningen er især fed, da der netop er bevægelse i det lille myr (selvom man ikke kan mærke det - i hvert fald ikke første gang - i anden graviditet mærkede jeg liv allerede fra uge 11-12 stykker )

D. 13. oktober er en dejlig dag at have fødselsdag - i år er det præcis 18 år siden, min elskede lillesøster så dagens lys for første gang så dejlige mennesker fødes d. 13. oktober...så er det bare spændende om din rumpenisse kommer på dagen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.