Kiksekage og chokoladekage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

726 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. april 2010

B&J

GRINER ja jeg er gået i kagens tegn i dag...

nogle der har en super god opskrift på en kikse kage og en meget rigtigt meget luftig god chokoladekage rigtigt svampet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

NoName

nogle der har en super god opskrift på en kikse kage og en meget rigtigt meget luftig god chokoladekage rigtigt svampet..

Her er en opskrift - husk at bruge pasteuriserede æg

http://hotstart.dk/opskrifter/ViewRecipie.aspx?id=698

NoName 24+0

Anmeld

7. april 2010

mariamiss6

B&J skriver:

jeg er sikker på begge dele findes i kageæftet.... kiksekagen er i hvert fald god. chokoladekagerne har jeg ikke selv lige prøvet af...

Anmeld

7. april 2010

MariaJ

B&J skriver:

Uh, jeg blev sulten bare af at se overskriften på dit indlæg. Det er en evighed siden jeg har fået kiksekage, men hvor kunne jeg bare godt spise en nu

Anmeld

7. april 2010

B&J

MariaJ skriver:

Uh, jeg blev sulten bare af at se overskriften på dit indlæg. Det er en evighed siden jeg har fået kiksekage, men hvor kunne jeg bare godt spise en nu

ja nemlig de er vildt gode hiihihi men min dejlige kæreste kom lige hjem med en jordbær tærte han er bare for sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.