Aftenvagt ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2010

Moar'en

Muffi . skriver:

Jo hver 3 weekend nu , men i weekender er det nok fedest med dagvagt   Tror det er lidt øv at skulle afsted der .  Jeg har også arbejdet AV juleaften og det var faktisk hyggeligt ,, MEENN

Jeg køre også nomal dagvagt, men jeg er ansat i blandet vagter, så inden Viktor blev jeg sat på aftenvagt indimellem. Og det var også ofte i weekenderne. Jeg hadet det, man kan ikke rigtig lave noget, og jeg var heller ikke oplagt til det da jeg hele tiden havde i hovedet, "nej jeg skal jo også på arbi senere"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

Lady Marion <3

BetinaMørk skriver:

vi er heldigvis forskellige af meninger og holdninger og det skal der være plads til

Det kan jo også godt hænge sammen med sygdom at han ikke er helt tilpas i dpén endnu..

Hvad med en blid opstart hvor han bare er der nogle timer om formiddagen....

Kram

Vi har alle forskellige holdninger til alt   Og jo selvf. skal der være plads til det ..   Han har haft en rolig opstart og jeg var med hver formiddag den 1 uge .   Syntes pga alle nedskæringerne at pædagogerne skal løbe for stærkt   Syntes ikke de er gearet til en 12 mdr gammel dreng .

Anmeld

7. april 2010

Lady Marion <3

Moar'en skriver:

Jeg køre også nomal dagvagt, men jeg er ansat i blandet vagter, så inden Viktor blev jeg sat på aftenvagt indimellem. Og det var også ofte i weekenderne. Jeg hadet det, man kan ikke rigtig lave noget, og jeg var heller ikke oplagt til det da jeg hele tiden havde i hovedet, "nej jeg skal jo også på arbi senere"

Præcis , sådan har jeg det også med AV i weekender . Men ellers syntes jeg AV er en hel del hyggeligere end dagvagt

Anmeld

7. april 2010

frk Jensen

Muffi . skriver:

Vi har alle forskellige holdninger til alt   Og jo selvf. skal der være plads til det ..   Han har haft en rolig opstart og jeg var med hver formiddag den 1 uge .   Syntes pga alle nedskæringerne at pædagogerne skal løbe for stærkt   Syntes ikke de er gearet til en 12 mdr gammel dreng .

Årh ja det kan jo også godt hænge sammnen med pædagogerne om hvordan de er....
Man skal jo være tryg ved de mennesker man overlader sin lille purk til...

Anmeld

7. april 2010

Honningblomst

Muffi . skriver:

Nogle der har valgt aftenvagt og valgt institution  fra ??

Jeg overvejer om jeg skal søge aftenvagt i stedet for dagvagt og så hive den lille purk ud af vuggestuen , han virker ikke som om han er klar til vuggestue og det skærer i mit hjerte , Jeg tænker at holde ham hjemme 6 mdr mere . (Han er lige fyldt 1 år)  Jeg skal møde 15 30 til 23 30 og kører 5-2 . Dvs 5 dages arbejde, 5 dages fri .  2 dages arbejde,2 dages fri ...  Vil det blive for hårdt når man samtidig skal passe lille purken i dag timerne ???  Anyone

Ihh, hvor lyder det som en fantastisk plan...det er da skønt at du kan få alle de timer med ham...

Min mor arbejdede præcis på den måde da min søster og jeg var børn og vi slap for børnehave osv...det var skønt at have en mor hjemme altid.

Det skal du da klart gøre...og så kan det jo være den bette engang mere er til dagpleje..

Knus..

Anmeld

7. april 2010

Pia

Jeg gjorde det i en månede da min den ældste var lille...
Jeg syntes det var hårdt.. for det første skulle manden stresse hjem for og tage over og for det andet syntes jeg at jeg var brugt op inden jeg kom på arbejde..
Og samtidig kunne jeg ikke unerholde Lærke nok....Men vi gik heller ikke i legestue osv, for jeg var ikke klart til og skulle ud af døren tidligt om morgen/formiddagen, når jeg havde været i aftenvagt..

Var det ikke en ide og prøve dagpleje i stedte for vuggestue..??

Man skal jo gøre hva der er bedst og mine piger har haft bedst af og komme afsted i dp og så har de somregel kun haft 3 max 4 dage i dp om ugen, pga mine ugentlige fridage..
Og den store har også kun nu max 4 dage i bh og 2 af dagen er korte, det vil sige hun kun er der 5 timer...

Kh Pia.

Anmeld

7. april 2010

CamiRon

Kunne du ikke få nogle blandende vagter? Jeg skal selv starte på job om 3 uger om min plan ligger således:

1. uge: mandag, tirsdag, lørdag og søndag dagvagter. Fri de andre dage.

2. uge: tirsdag, onsdag og torsdag aftenvagter. Fri de andre dage.

Jeg syntes det er helt perfekt, da jeg kun får 2 dage på 2 uger hvor min datter SKAL afleveres kl. 6.30 i dagplejen, alle de andre dage kan hun blive afleveret senere, hentes tidligere eller helt være hjemme hos mig. Jeg har så kun 30 timer. Har du 37 timer?

Camilla.

Anmeld

7. april 2010

Moar'en

Muffi . skriver:

Præcis , sådan har jeg det også med AV i weekender . Men ellers syntes jeg AV er en hel del hyggeligere end dagvagt

Det eneste jeg hader ved AV er at jeg ikke synes jeg havde nok tid med min mand. Men kan kun gi dig ret i det er meget mere hyggeligt end DV og ikke når så stresset.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.